تقاضای محاکمه قاتلان سردار سلیمانی در سازمان ملل اقتدار ایران است


تقاضای محاکمه قاتلان سردار سلیمانی در سازمان ملل اقتدار ایران است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: تقاضای محاکمه قاتلان سردار سلیمانی در سازمان ملل اقتدار ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که با حضور استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه در بلوار امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان ابرقدرت است و هیچ کشوری نمی‌تواند با توجه به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح به آن نگاه کج کند.

وی افزود: در جریان جنگ تحمیلی صدام و رژیم بعث عراق که از حمایت‌های قدرت‌های شرق و غرب و بیش از ۴۰ کشور برخوردار بود نتوانست در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند و نتوانست کاری انجام دهد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اما با وجود تمام سختی‌ها و تقدیم کردن هزاران شهید و جانباز جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد که ذره‌ای از خاک کشور تصرف شود و در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

علما تاکید کرد: امروز اقتدار و ابهت جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که رئیس جمهور کشورمان در مقر سازمان ملل در کشور آمریکا تقاضای محاکمه ترامپ و قاتلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد و عکس این شهید بزرگوار را به دنیا نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: درس‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس برای کشور گنج تمام نشدنی بوده از جمله موضوعاتی است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان