وحدت کلمه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند


وحدت کلمه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند

اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مردم ولایتمدار اراک را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی محکومیت حرکات اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم عمومی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار با صدور بیانیه‌ای مردم ولایتمدار و مؤمن اراک را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی محکومیت حرکات اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم عمومی دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر عوامل ضد انقلاب و عناصر فرصت طلب و فتنه‌گر با استفاده از فضای به وجود آمده نسبت به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر اقدام کردند که با برخورد قاطعانه نیروهای انتظامی و امنیتی این توطئه رذیلانه و خائنانه آنان نقش بر آب شد.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در این بیانیه آورده‌اند: با توجه به لزوم محکومیت این اقدام، از عموم مردم فهیم، شریف و ولایتمدار اراک دعوت می‌شود همگام با مردم دیگر نقاط کشور، ضمن اعلام انزجار از اقدام آشوبگران و مخلان امنیت مردم، با حضور گسترده و با صلابت خود در مراسم راهپیمایی که روز جمعه (یکم مهرماه) بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بیت‌المقدس آغاز می‌شود، شرکت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی و مخلص الائمه در ادامه این بیانیه تاکید کرده‌اند: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و مقاومت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است و نباید اجازه داد شمار اندکی ضد انقلاب و آشوب‌گر به ارزش‌ها و آرمان‌های آن آسیب وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در بخش دیگری از این بیانیه آورده اند: ملت ایران با تقوای الهی، عزم، اراده، وحدت کلمه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی