سرویس های امنیتی بیگانه در اغتشاشات دست دارند


سرویس های امنیتی بیگانه در اغتشاشات دست دارند

ساری - معاون استاندار مازندران با بیان اینکه، اغتشاشگران شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند، گفت: سرویس های امنیتی بیگانه در اغتشاشات دست دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله سلگی در این خصوص گفت: در شب گذشته اغتشاشگران به ۴۱ اماکن دولتی و ۱۱ اماکن شخصی در مازندران حمله ور شده و این اماکن را تخریب و یا به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: همچنین اغتشاشگران به ۱۱ خودرو شخصی، ۱۳ خودروی دولتی و حاکمیتی و ۲ موتور سیکلت دولتی آسیب وارد کردند و آنها را به آتش کشاندند؛ همچنین تعداد ۱۵ تجهیزات پلیس در استان در تجمع شب گذشته مفقود شده یا آسیب دیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش سرویس‌های امنیتی بیگانه در تجمع‌های چند روز اخیر در مازندران و همچنین خسارت اغتشاشگران به اماکن دولتی استان گفت: شاهد آن هستیم که افرادی که در آن سوی مرزها به عنوان ایرانیان خائن، خود را شهروند آمریکایی می‌دانند، امروز خود را مدافع ایران قلمداد می‌کنند و به عنوان پروژه بگیر قدرت‌های مستکبر درصدد اجرای سیاست‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سلگی یادآور شد: شب گذشته در برخی شهرستان‌های استان مازندران شاهد تخریب اماکن دولتی توسط عده‌ای محدود از اغتشاشگران بودیم که براساس مصوبه شورای تأمین خسارت وارد شده باید از جیب اغتشاشگران و بازداشت شدگان پرداخت شود.

معاون استاندار مازندران به حضور اغتشاشگران در برخی از تجمع‌های شب گذشته به صورت لباس متحدالشکل اشاره کرد و گفت: هدایت کنندگان و برگزار کنندگان تجمع‌های محدود در برخی نقاط استان خط و خطوط خود را از خارج از کشور دریافت می‌کردند و به دنبال آن بودند که از احساسات پاک مردم دیار علویان سو استفاده کنند


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی