افزایش 25 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی


افزایش 25 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از افزایش ۲۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اورجعلی علیزاده در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری بیش از ۱۰ میلیون تن بار و دو میلیون و ۱۹۷ هزار نفر مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی بار و مسافر استان جا به جا شده است.

وی محور تبریز ایلخچی و کنارگذر شهید کسایی با بیش از ۱۰ میلیون تردد را پرتردد ترین محورهای مواصلاتی استان اعلام کرده و ادامه داد: بیشترین میزان تخلف از سرعت مجاز و رعایت نکردن فاصله مجاز در محور کنارگذر شهید کسایی اتفاق است.

وی همچنین از فوت ۲۱۹ نفر و مصدوم شدن شش هزار و ۳۵۳ نفر در راه‌های استان در چهار ماهه اول سال خبر داد و گفت: ۱۹۹ نفر از فوت شدگان در راه‌های بین شهری و ۲۰ نفر در راه‌های روستایی فوت شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت نفر کاهش فوتی داشته‌ایم.

علیزاده، تعمیر و مرمت روسازی راه‌ها، نگهداری و نصب انواع علائم عمودی و افقی، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان حمل ونقل عمومی بار و مسافر، اجرای طرح آشکارسازی ناوگان باری و آموزش مقررات و ضوابط حمل ونقل و نکات ایمنی تردد به افراد علاقه مند و دانش آموزان حاشیه راه‌ها را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی تردد در راه‌های استان عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان