دشمنان با سوءاستفاده از عده‌ای قلیل به دنبال برهم زدن آرامش هستند


دشمنان با سوءاستفاده از عده‌ای قلیل به دنبال برهم زدن آرامش هستند

کرج- امام جمعه کرج گفت: دشمنان با سوءاستفاده از عده‌ای قلیل به دنبال تخریب و برهم زدن آرامش کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: تنها راه صیانت از کشور مقاومت است، این امر در دفاع مقدس به خوبی نمایان شد.

وی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند با وجود تلاش‌های گسترده دشمن علیه ملت ایران مقاومت ما را به پیروی رسانده است و این رویه باید استمرار باید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری چراغ راه کشور و نقشه راه ما است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از شکست کشور جلوگیری کنیم باید در مقابل نقشه‌های شوم سیاسی که ترس به دنبال می‌آورد مقاومت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز با ابزار فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم است و تلاش دارد تا بین نسل جدید و آرمان‌های انقلاب فاصله بیندازد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: این امر منجر به تأثر تمام جامعه شد اما دشمنان به دنبال سوءاستفاده از این جریان برای آسیب زدن مردم و کشور هستند.

وی با بیان اینکه تمام کشور از این واقعه ناراحت هستند، اظهار کرد: مسئولان به ویژه رئیس جمهور دستور پیگیری ویژه این حادثه را داده‌اند، بنابراین باید صبر کنیم تا ابعاد این ماجرا روشن شود.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: تا روشن شدن تمامی ابعاد این ماجرا باید صبر کرد و در نهایت هم باید به نتیجه اعلام شده تمکین کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی کردند با سوءاستفاده از این ماجرا سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل را تحت‌الشعاع قرار دهند اما ناکام ماندند که این امر به لطف خدا صورت گرفت.

آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که بدون قانون سنگ روی سنگ بند نمی‌ماند، بنابراین باید از اقدامات قوه قضائیه تبعیت کنیم، چراکه بدون این امر کشور دچار هرج و مرج می‌شود.

وی متذکر شد: دشمنان با سوءاستفاده از عده‌ای قلیل به دنبال تخریب و برهم زدن آرامش کشور هستند و پروژه‌های مانند کشته‌سازی را دنبال می‌کنند و با آتش زدن قرآن، کشیدن چادر از سر زنان و به قتل رساندن پلیس و بسیجیان عقده‌گشایی کرده و به دنبال تخریب انقلاب هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا