دشمنان نظام به دنبال از بین بردن قدرت ایران هستند


دشمنان نظام به دنبال از بین بردن قدرت ایران هستند

ماهشهر - امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال از بین بردن قدرت ایران و همه همت خود را برای انجام این کار قرار داده‌اند اما همواره شکست خورده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور ظهر امروز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم، ایجاد سازوکار برای اعتراضات مردمی در وزارت کشور است تا مردم بتواند با دریافت مجوز قانونی برای تجمع صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

وی ادامه داد: این سازوکار در دولت‌های قبل در نظر گرفته نشده بود و هنوز عده‌ای بر این گمان هستند که برای رساندن صدای خود باید آشوب خیابانی بر پا کنند.

امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه در فضای مجازی دروغ‌های بزرگی گفته می‌شود، اضافه کرد: در سال ۸۸ و قبل از پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، یکی از سران فتنه خود را پیروز انتخابات عنوان کرد و رمز تقلب را کلید زد که به همین دلیل کشور ۸ سال در شرایط ملتهب قرار گرفت اما با حضور هوشیارانه مردم در صحنه، فتنه به پایان رسید.

وی با اشاره به مرگ مهسا امینی عنوان کرد: در حالی که هنوز بررسی‌های لازم به خاطر اعلام دلیل فوت این خانم انجام نگرفته، سران فتنه بدون صبر برای اعلام دقیق علت مرگ، پیام تسلیت فرستاده و آن را فاجعه خواندند.

وی بیان کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد که آشوب‌ها از قبل طراحی شده و رئیس حزب کومله که خون افراد بی گناه برگردن آنها است، اعلام کرد که حتی روز و ساعت این برنامه را هم از قبل مشخص کرده بودیم.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در این داستان پیش‌مرگ و مورد ظلم واقع شدند، گفت: این اتفاقات محبوبیت پلیس بین مردم را بیشتر کرده است.

وی عنوان کرد: تجزیه طلبان هنوز در غرب کشور فعال هستند و یکی از فعالیت‌های خود را نیز آغاز کرده‌اند؛ دشمنان و تجزیه طلبان، نوار مرزی شمال غرب کشور و ارتباط زمینی ایران- ارمنستان را هدف قرار داده‌اند زیرا تنها مرز زمینی که ایران می‌تواند با روسیه ارتباط برقرار کند از این طریق است.

امام جمعه ماهشهر اضافه کرد: وقتی دشمنان دیدند که ایران در حال برقراری روابط عمیق تجاری با روسیه است، همه همت خود را برای تسلط بر نوار مرزی شمال غرب گذاشتند تا اسرائیل و ناتو از آن قسمت به دریای خزر دسترسی پیدا و ایران را به یک جنگ ناخواسته وارد کنند.

وی با تاکید بر نقش موذیانه دشمنان در اتفاقات اخیر گفت: این اتفاق در حالی است که نیروهای نظامی و انتظامی در اعتراضات داخلی درگیر هستند و نمی‌توانند در دو جبهه درگیر باشند.

امام جمعه ماهشهر در ادامه حضور مردم ماهشهر در نماز جمعه این هفته را نشان دهنده انسجام و وحدت امت اسلامی در برابر اراذل و اوباش و تجزیه طلبان دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی