هدف دشمن ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است


هدف دشمن ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است

آبادان - امام جمعه آبادان گفت: دشمنان نظام هر روز فتنه‌ای را علم می‌کنند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.‌

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز این هفته در جمع نمازگزاران، بیان کرد: کینه‌ای که جریان‌های نفاق و عناد با نظام دینی دارند، پدیده عجیبی نیست.

وی افزود: از آغاز انقلاب اسلامی دشمنی‌ها، تحریم‌ها و ترورها بوده و دشمنان نظام هر روز فتنه‌ای را علم می‌کنند تا به این نظام ضربه بزنند؛ همچنین دشمنان و استکبار جهانی تمام قد در صحنه است و شب و روز در حال برنامه‌ریزی هستند.

امام جمعه آبادان اظهار کرد: گروه‌های معاند و منافق همواره دشمن نظام ما هستند و شعارهای پوچی را در حمایت حقوق زنان می‌دهند، آنهایی که جنایت‌های وحشتناکی را علیه مردم انجام دادند، امروزه حامی حقوق بشر و زنان شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب هیچ‌گاه برای یک زن مسلمان محدودیت نبوده و زن با حجاب خود در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرینی کرده است، اضافه کرد: پروژه کشته‌سازی یکی از برنامه‌های گروه‌های منافق و تجزیه طلب است که جوانان تحریک به حضور در خیابان می‌کنند و آن‌ها را می‌کشند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: عده‌ای به خیابان می‌آیند و اموال عمومی را آتش می‌زنند، هتک حرمت به بانوی مسلمان می‌کنند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در عین اقتدار و در عین مظلومیت، یک وزنه است و حضور مؤمنان در عرصه‌های حمایت از نظام تمام این فتنه‌ها را نقشه بر آب می‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: ارزش‌های دفاع مقدس بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید به نسل‌های جدید معرفی شود زیرا گنجینه دفاع مقدس نباید فراموش شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان