مردم انقلابی استان سمنان به میدان آمدند


مردم انقلابی استان سمنان به میدان آمدند

شاهرود- مردم انقلابی و متدین استان سمنان بعد از نمازجمعه در مراکز شهرستان های استان به خیابان آمدند تا از اغتشاشات معاندانه روزهای اخیر، ابراز انزجار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی مردم انقلابی و متدین استان سمنان همزمان و همراه با دیگر نقاط کشور در مراکز شهرستان‌های هشت‌گانه استان ظهر جمعه بعد از نماز پرفیض جمعه در مسیرهای منتهی به مصلاهای استان، برگزار شد.

مردم انقلابی با حمل پلاکاردهایی پشتیبانی خود از نظام اسلامی ایران را اعلام کرده و نسبت به اغتشاش گران اعلام انزجار کردند. حضور مردم در شهرستان‌های استان پرشور بود تا جایی که در برخی شهرها مانند شاهرود پلیس راهنمایی مجبور به مسدود کردن یک بخش از خیابان اصلی شهر شد.

مردان و زنان یک بار دیگر در میدان آمدند تا پشتیبانی‌شان را از ولایت فقیه نشان دهند. پشتیبانی که از روی ایمان قلبی‌شان به نظام اسلامی و دین خدا دارد مردمی که آمدند تا بگویند که ارزشهای انقلابی و اسلامی برایشان اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگوی کوتاه با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این حرکت مردمی خوش جوش و در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران توسط مردم اجرا شد، گفت: این حضور خودجوش دارای پیام بزرگی به معاندان بود که مردم ایران پای آرمان‌هایشان هستند.

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حوادث اخیر، گفت: وقایع اخیر که برنامه‌ریزی آنها به دست معاندان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی‌مان بود، هدفی جز استفاده از احساسات مردم برای کشاندن جوانان به کف خیابان‌ها نداشت.

کریمی با بیان اینکه بیداری و هوشیاری نیروهای انتظامی و نظامی، امنیتی، سپاه و بسیج توانست این توطئه را به خوبی خنثی کند، بیان کرد: حضور و همراهی بسیج محلات با نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی همچنان ادامه خواهد داشت تا شاهد امنیت پایدار در شهرستان شاهرود باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی بسیج مردمی نیز به صورت داوطلبانه با مراجعه به نیروی انتظامی خواستار همراهی و کمک شده‌اند، بیان کرد: این نشان می‌دهد که چقدر مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود، دل در گرو این انقلاب و نظام دارند که ستودنی است.

از دیگر شهرهای استان هم خبر می‌رسد که مردم برای اعلام حمایت از نظام اسلامی ایران به میدان آمده و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند. در گرمسار به خصوص مردم با سر دادن شعارهایی به شهادت رساندن یک بسیجی جوان را در درگیری‌ها و اغتشاشات محکوم و خواستار برخورد جدی با مسببان آن شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!