تلاش دشمن در فتنه‌انگیزی اخیر باعث تقویت جمهوری اسلامی شد


تلاش دشمن در فتنه‌انگیزی اخیر باعث تقویت جمهوری اسلامی شد

شهرکرد_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تلاش دشمن علیه ایران در فتنه‌انگیزی‌های اخیر باعث تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) بیان کرد: در حوادث اخیر دشمن برای فتنه و دشمنی با ایران مانند همیشه تلاش کرد اما این اقدام آنان با بصیرت مردم مواجه و باعث تقویت پایه‌های جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰ ماهواره در جهان افزود: از این تعداد ۱۱۶ مدیریت علیه جمهوری اسلامی تقویت و مدیریت می‌شود و هزینه‌های خود در این حوزه را رایگان ارائه می‌دهند.
نکونام تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا راهپیمایی اربعین حسینی، اجلاس شانگهای و حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل را کم‌رنگ کند، به‌همین علت قضیه اخیر را با بزرگنمایی به‌وجود آورد.

وی فوت یک خانم را تأسف‌بار دانست و علاوه بر هم‌دردی با خانواده وی یادآور شد: رئیس‌جمهور به این مسئله ورود کرد و باید به قانون تمکین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: نیروی انتظامی برای اجرای قانون وارد میدان عمل شد و نباید جایگاه پلیس را با برخی حرف‌های ناموزون زیرسؤال ببریم.

نکونام حجاب را از دستورات قرآن و عمل به آن را واجب دانست و اظهار داشت: کشف حجاب و رواج بی‌بندوباری در جامعه از اهداف و برنامه‌های دشمن است.

وی به برنامه‌هایی از سوی دشمن برای وقوع این حادثه به‌منظور دست‌یابی به اهداف خود اشاره و بیان کرد: تخریب اموال عمومی، حمله به افراد و برهم‌زدن نظم نشان‌دهنده تلاش دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم با راهپیمایی بزرگ خود، امروز اقدامات و تلاش‌های دشمن را محکوم می‌کنند.

وی به لزوم انجام فعالیت‌های مختلف به‌صورت خداگونه و جهادی همراه با تدبیر، عقلانیت، فهم و احسان تأکید و تصریح کرد: تقوی، زکات، خمس، رعایت حلال و حرام، نماز به‌ویژه نمازهای جماعت و جمعه، مقاومت در برابر دشمن، فعالیت‌های اجتماعی، تلاش برای ولایت‌محوری، امر به معروف و نهی از منکر، وحدت و تقویت شعائر اسلامی از مصداق‌های احسان به‌شمار می‌رود.

نکونام یادآور شد: توجه به دوران دفاع مقدس و مسائل مهم و کلیدی آن به‌ویژه روایت‌گری درست و جلوگیری از تحریف آن مورد توجه همگان باشد.

وی به هفتم مهرماه روز بزرگداشت سرداران دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: ادامه راه شهیدان باید مورد توجه و جزو برنامه‌های اولویت‌دار قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید پس از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: باید با کار جهادی نواقص ۲ سال اخیر جبران و وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تقویت شود.

نکونام به هفته گردشگری و روز جهانی گردشگری و روز آتش‌نشانی اشاره و بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های حوزه‌های گردشگری و آتش‌نشانی در دستور کار مسئولان مرتبط باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول