صهیونیسم پروژه آخرالزمان‌سازی خود را با محور مسجدالاقصی دنبال می‌کند


صهیونیسم پروژه آخرالزمان‌سازی خود را با محور مسجدالاقصی دنبال می‌کند

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه صهیونیسم پروژه آخرالزمان‌سازی خود را با محور مسجدالاقصی دنبال می‌کند، گفت: آتش زدن مسجدالاقصی و محدودیت های مکرر و مستمر و دور کردن مسلمین از این مسجد، در همین راستا است هر چند وعده قرآن چیز دیگری است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، به مناسبت فرا رسیدن 30 مرداد، روز جهانی مسجد و به منظور بررسی توطئه هایی که صهیونیسم جهانی در موضوع آخرالزمان و با محور قرار دادن مسجدالاقصی دنبال می کند با حجت الاسلام «حسن قائمی»، کارشناس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفتگویی ترتیب داده ایم که در ادامه مشروح آن تقدیم حضورتان می شود:

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه مسجدالاقصی از ابتدا برای مسلمانان حائز اهمیت و از قداست خاصی برخوردار بوده است، اظهار کرد: مسجدالاقصی اولین قبله‌گاه مسلمانان است، پیش از آن کعبه بتکده بود و اگر مسلمین نماز را به سمت کعبه می خواندند، ناخواسته به سمت بت ها نیز سجده می شد! لذا مسلمانان ابتدا به سوی مسجدالاقصی نماز می خواندند تا اینکه در سال دوم هجری قبله به سمت کعبه تغییر کرد.

کارشناس مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: غیر از آن مسجدالاقصی، مسجدی مقدس است پیامبر(ص) برای معراج از مسجدالحرام به سمت آن جا رفتند که مبارک بود و از آنجه به سمت آسمان معراج کردند: «سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ ...؛ منزه است آن [خدایى] که بنده‏ اش را شبانگاهى از مسجد الحرام به سوى مسجد الاقصى که پیرامون آن را برکت داده‏ ایم سیر داد...» (اسراء، آیه 1).

وی تصریح کرد: لذا مسجدالاقصی از ابتدا جایگاهی ویژه نزد مسلمانان داشته و دارد هم قبله‌گاه آنها بوده هم محل معراج رسول خدا(ص) و نیز در عصر ظهور امام زمان(عج) به سمت مسجدالاقصی می روند و آنجا حضرت عیسی(ع) نزول کرده و پشت سر امام مهدی(عج) به نماز می ایستد.

دعوای همیشگی ادیان بر سر مسجدالاقصی ...

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه مسجدالاقصی از قدم‌الایام محل مشاجره و دعوای ادیان بوده است، گفت: چنان که صهیونیسم که تفکر یهودِ سیاسی امروزی است و سلطه بر جهان را دنبال می کند پروژه آخرالزمان سازی خود را با محوریت این مسجد دنبال می کند.

وی تاکید کرد: اسلام و به ویژه تشیع درباره آخرالزمان روایات بسیاری دارند؛ علاوه بر این، یهود نیز در این باره سخنانی دارد البته آنچه صهیونیسم انجام می دهد، آخرالزمان‌سازی است یعنی با تفکر آرماگدونی چند مرحله را برای آخرالزمان تعریف کرده و پروژه های خود را بر این اساس پیش می برد.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه این تفکر در منابع آنها نیست بلکه این پروژه را طراحی کرده و ساخته اند، ابراز کرد: فقط یک خط در کتاب مکاشفات یوحنا، باب یا آیه 16 آمده در آخرالزمان نبرد عظیمی در منطقه آرماگدون اتفاق می افتد که در این نبرد آخرالزمانی تغییرات اساسی رخ می دهد؛ ایم متن کوتاه است و جزئیاتی ندارد. اما اینها این تغییرات آن را در هفت مرحله تعریف کرده و می گویند اگر حضرت عیسی(ع) بخواهد به زمین بازگردد باید مراحلی طی شود.

این کارشناس مهدوی اضافه کرد: این مراحل عبارتند از: نخست آنکه مسجدالصخره که محل معراج پیامبر(ص) است باید تخریب و زیر آن معبد سیلمان طراحی و ساخته شود، لذا تونل هایی در زیر مسجدالاقصی کنده‌اند و بقایای هیکل سلیمان در این معبد را به قول خودشان یافته و معبد سلیمان را طراحی کرده اند. تاکید دارند که کل این منطقه باید از مسلمانان پاک و یهودی‌نشین و معبد سلیمان ساخته شود. حتی لباس خاخام های این معبد طراحی و دوخته شده است.

ادعای آخرالزمانی صهیونیست ها!

وی در ادامه بیان کرد: گوساله سرخ‌مو در آمریکا نیز در سال 1998 اصطلاح نژادی و آماده شد تا در صحن مسجدالاقصی قربانی و بلندی‌ای که مسجدالصخره روی آن قرار دارد از لوث وجود مسلمین پاک شود! وقتی اینجا مرکز یهود و منطقه صهیونیست‌سازی شد آن گاه در منطقه آرماگدون که در شمال شرق تلاویو قرار داد نبرد آخرالزمانی رخ می دهد و حضرت عیسی(ع) می آیند و آنها یعنی مومنان به حضرت عیسی(ع) و موسی(ع) بر سپاه شر یعنی مسلمین پیروز می شوند و حضرت عیسی(ع) و حاکمیت عدل او بر زمین حاکم می شود.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: با این پروژه آخرالزمان‌سازی شده اسرائیلی‌ها از سراسر جهان توریست هایی را به این منطقه آرماگدون جذب می کنند و می گویند اگر می خواهید بستر آمدن حضرت عیسی(ع) را فراهم کنید حتی شده یک دلار به اسرائیل کمک کنید تا مسلمانان را نابود و منطقه را یهودی‌سازی کند و بستر نزول حضرت عیسی(ع) فراهم شود!

وی تاکید کرد: این آخرالزمان سازی است برای آنکه بستر خود را برای سطله جویی و قدرت طلبی آماده کنند اما هر چه جلوتر می روند با توجه به قدرت یابی جریان های مقاومت این پروژه عملا ممکن نیست و دروغ هایشان در عرصه عمل میدان نخواهد داشت.

تصریح قرآن به عاقبت بنی‌اسرائیل

این کارشناس مهدوی درباره تفاوت آخرالزمانی که صهیونیسم ارائه می کند با پروژه آخرالزمانی اسلام، گفت: برخی درباره نبرد آخرالزمان گفته اند سپاه امام زمان(عج) و سپاه سفیانی در منطقه ای به نام قرقیسیا با یکدیگر مواجه می شوند. آیات 4 تا 7 سوره مبارکه اسراء به خوبی در این باره سخن می گوید: «وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا* فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولً * ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا * إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا».

وی افزود: این آیات بیان می کنند که بنی‌اسرائیل دو مرتبه در زمین فساد و سرکشی بسیار بزرگی می کنند؛ اما خدا در ادامه وعده می دهد که ما بندگانی را مبعوث می کنیم که اصطلاحاً حساب آنها را می رسند. در برخی تفاسیر این قوم به بخت‌النصر تعبیر شده است در حالی که این نمی تواند درست باشد چون خدا از این قوم به بندگان خویش تعبیر کرده در حالی که بخت‌النصر در آن جریان ستمکار و سفاک بود و بنی‌اسرائیل مظلوم بودند.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: امام باقر(ع) در تفسیر این آیه شریفه سه مرتبه فرمودند: به خدا اهل قم هستند یا نهضتی که از قم آغاز می شود ... صهیونیست ها می دانند به دست ما نابود می شوند برای همین هم با ما دشمنی دارند.

وی اضافه کرد: این اولین فساد است که در جنگ شکست خورده و به سمت غرب می روند و دیگران (جهان غرب) را به کمک می گیرند در هجوم دوم ریشه‌کن می شوند و شکست می خورند و مومنان وارد مسجدالاقصی می شوند. می توان گفت آنچه آنها می سازند در واقع بستر نابودی خودشان را فراهم می کنند.

حجت الاسلام قائمی در پایان خاطرنشان کرد: آنها در طول تاریخ کوشیده اند مسلمین را در مسجدالاقصی محدود کنند و هر اقدامی کرده اند زمینه سازی برای ظهور منجی توهمی‌شان است؛ آتش زدن مسجدالاقصی و محدودیت های مکرر و مستمر و دور کردن مسلمین از این مسجد و طرح انتقال پایتخت از تلاویو به بیت المقدس که ترامپ(رئیس جمهور شابق آمریکا) نیز آن را تایید کرد در راستای این زمینه سازی است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا