قدرت جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان و معلمان رقم خواهد خورد


قدرت جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان و معلمان رقم خواهد خورد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت و تقویت بنیه جمهوری اسلامی ایران توسط معلمان و دانش آموزان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی صبح شنبه در آیین بازگشایی مدارس گلستان اظهارکرد: گفت: قدرت و تقویت بنیه جمهوری اسلامی ایران توسط معلمان و دانش آموزان رقم خواهد خورد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در جمهوری اسلامی، نخبگان و نیروی انسانی زیادی پرورش یافته که در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: باید شرایط و امکانات برای معلمان و محیط آموزشی بیش از پیش فراهم شده تا دغدغه‌های دانش آموزان برطرف و آرامش داشته باشند.

سنگدوینی از پیگیری رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس خبرداد و گفت: معلمان در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: راهپیمایی بزرگ اربعین با پذیرایی از ۲۲ میلیون نفر در نجف و کربلا کار سختی بوده که عظمت امام حسین (ع) را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: دلدادگان حسینی در گرمای بالاتر از ۴۵ درجه گام برداشتند و امروز امام حسین (ع) نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بین همه ادیان، زنده و جاویدان است.

سنگدوینی با اشاره به راهپیمایی اربعین بعد از ۱۴۰۰ سال، گفت: به یقین کسی که دل در گرو خدا داشته خدا او را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟