خدشه به امنیت ملی و حافظان حریم کشور پذیرفتنی نیست


خدشه به امنیت ملی و حافظان حریم کشور پذیرفتنی نیست

اراک- نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد دو دستگی در جامعه است، گفت: هیچ حرکتی در جامعه نباید به امنیت ملی و حافظان حریم کشور خدشه وارد کند.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نقش عوامل ضد انقلاب و نفوذی در حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور مشهود است چرا که در مورد فوت مرحوم مهسا امینی به همه مسئولین دستور داده شد نتایج پرونده به صورت شفاف اطلاع رسانی شود، قطعاً هرکس در هر سمت و جایگاهی تخلفی در مسیر اجرای وظایف قانونی مرتکب شود با وی برخورد جدی انجام می‌شود.

وی افزود: از مردم فهمیم و آگاه ایران انتظار می‌رود منتظر اعلام نتایج از سوی مراجع ذیربط باشند و از داوری زودهنگام پرهیز کنند. قطعاً عاملان ایجاد اغتشاشات نیتشان پیگیری شفاف و منطقی حادثه اخیر نیست بلکه به دنبال آشوب و ناامنی هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: امنیت مهمترین و ضروری‌ترین شرط برای هر فعالیتی در جامعه است، حضور گسترده رسانه‌های بیگانه و گروهک‌های ضد انقلاب نشان دهنده این است که اتفاقات عادی نبوده و برنامه ریزی شده است و مردم باید هوشیار باشند و با این حرکات ضد انقلاب همراه نشوند.

کریمی با بیان اینکه مردم آگاه ما با وجود اینکه از حادثه اخیر ناراحت هستند، مسیر خود را از افراد ضد انقلاب جدا کنند، گفت: هدف دشمن ایجاد جبهه گیری دوگانه در بطن جامعه و دودستگی بین مردم است هیچ حرکتی در جامعه نباید به امنیت کشور و حافظان این امنیت خدشه وارد کند.

وی تصریح کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص گشت ارشاد، بررسی‌ها را از مدت‌ها قبل آغاز کرده و باید نحوه اجرای قانون عفاف و حجاب متناسب با شرایط جامعه انتخاب و از طریق نهادهای متولی اطلاع رسانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل قلب / عکس پس زمینه قلب