ممنوعیت انجام هرگونه عملیات عمرانی تا 20 مهر در معابر شهری البرز


ممنوعیت انجام هرگونه عملیات عمرانی تا 20 مهر در معابر شهری البرز

کرج- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: همزمان با بازگشایی مدارس انجام هرگونه عملیات عمرانی و حفاری دستگاه‌ها در معابر شهری که منجر به افزایش ترافیک شود، ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور اظهار داشت: طبق مصوبه شورای ترافیک به منظور ارتقای ایمنی در امر عبور و مرور، اجرای عملیات عمرانی به جز موارد ضروری و تردد کامیون‌ها در سطح معابر شهر از ۶ صبح تا ساعت ۲۱ تا ۲۰ مهرماه جاری ممنوع است.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس راهور البرز در سطح شهرهای استان البرز در مسیرهای منتهی به مدارس با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان و به کارگیری امکانات، آمادگی لازم را برای تأمین نظم عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک را دارد.

رحمتی پور با اشاره به افزایش تردد عابرین در سطح معابر و عدم ساماندهی کامل سرویس مدارس از رانندگان خواست ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، هنگام مواجهه با گذرگاه عابر پیاده توقف کامل نموده و در تقاطع‌ها پیش از خط ممتد ایست توقف کنند.

وی همچنین از عابران پیاده خواست در عبور و مرور از عرض خیابان، از گذرگاه‌های عابر پیاده، محل‌های خط کشی شده و پل‌های هوایی یا زیرگذر تردد کنند.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان البرز به طور مستمر با حضور در مدارس، آموزش دانش آموزان و مربیان در خصوص مسائل ترافیکی را یک اولویت قرار داده و کارشناسان برای برگزاری جلسات آموزشی اعزام خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان