جوهره امید در جامعه باید تقویت شود


جوهره امید در جامعه باید تقویت شود

قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه باید روح امید در جامعه منتشر شود، گفت: اساتید و معلمان باید جوهره امید در جامعه را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اعلایی در آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت که پیش از ظهر شنبه به صورت نمادین در هنرستان شهید چمران برگزار شد اظهار کرد: پیشرفت و موفقیت تنها در درس خواندن خلاصه نمی‌شود بلکه مسئله اصلی پیشرفت در تمام ابعاد زندگی است که این پیشرفت به دست خود افراد رقم می‌خورد.

استاندار قزوین بیان کرد: آینده متأثر از گذشته و متفاوت‌تر از آن است و شما دانش آموزان از چیزی که در جامعه پیش می‌رود متأثر نشوید و به دنبال کشف استعدادهای خود باشید.

وی افزود: شما دانش‌آموزان باید در انتخاب دوستان دقت کنید چرا که دوستان شما کسانی هستند که شما را به سوی کمال سوق می‌دهند و شما کسانی هستید که موفقیت هریک از شما موفقیت جامعه است و سرنوشت جامعه را پیش می‌برد.

این مسئول ابراز کرد: دشمنان ما خیرخواه ما نبوده و موفقیت ما را نمی‌بینند و در این میان ما باید دشمن شناسی و دوست شناسی را تقویت کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه ما نباید از دشمن انتظار همراهی داشته باشیم گفت: اساتید و فرهنگیان باید تلاش کنند تا نسل آینده را امیدوار کنند و جوهر امید را در جامعه تقویت کنند و هر آنچه که امروز در اختیار ما نیست باید با امید و عمل به دست بیاوریم.

این مسئول تاکید کرد: ما باید داشته‌های خود را ببینیم و منشأ نداشته‌ها را به حداقل برسانیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه معلمان باید تزریق کننده جوهر امید در جامعه باشند، گفت: امیدواریم با آغاز سال تحصیلی جدید مسیر رشد و کمال در تمام ابعاد در پیش گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !