300 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی اردبیل اهدا شد


300 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی اردبیل اهدا شد

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ بسته تحصیلی به منظور هم افزایی برای کمک به رفع نیاز جامعه هدف، در قالب «پویش مشق احسان» به دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی اردبیل اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی عصر شنبه در مراسم اهدای بسته‌های نوشت افزار به فرزندان تحت پوشش بهزیستی استان اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ بسته تحصیلی در راستای تعامل با نهادها و به منظور هم افزایی برای کمک به رفع نیاز جامعه هدف به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی اردبیل اهدا شد.

وی با بیان اینکه توزیع این لوازم‌التحریرها در قالب «پویش مشق احسان» بوده است، گفت: ۳۰۰ پک تحصیلی شامل کوله و لوازم‌التحریر از جمله مداد-خودکار-جامدادی-پاک کن-مدادرنگی و دفتر به ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار ولی نعمتان قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: این تعداد بسته‌های تحصیلی برای شهرهای شمال استان از جمله مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار و پارس آباد برای توزیع بین دانش‌آموزان مددجویان و افراد نیازمند در محلات کم برخوردار در نظر گرفته شده بود.

رضایی با بیان اینکه با بیان اینکه مشارکت در امور خیر در ثواب و پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد، ادامه داد: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی شمار بالای مددجویان زیر پوشش به منظور ارائه خدمات مطلوب به این افراد، نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.

وی افزود: از خیرین استان تقاضا داریم برای کمک به تأمین نیازهای معیشتی، درمانی و تأمین مسکن خانواده‌های نیازمند تحت پوشش مانند سال‌های گذشته حمایت‌های خود را دریغ نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت