بررسی صحت عملکرد بیش از 1000 نازل سوخت در اردبیل


بررسی صحت عملکرد بیش از 1000 نازل سوخت در اردبیل

اردبیل- مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: صحت عملکرد یک هزار و ۳۲۲ نازل سوخت در سطح استان اردبیل در ۶ ماهه گذشته سال جاری مورد بررسی قرار گرفته است.

هاشم علایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کنترل عملکرد نازل‌های سوخت مایع جایگاه‌های استان به صورت دوره‌ای خبر داد و اظهار کرد: صحت عملکرد تعداد یک هزار و ۳۲۲ نازل سوخت در سطح استان در ۶ ماهه گذشته سال جاری مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اداره استاندارد تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام مأموریت‌ها و رسالت‌های ذاتی خود به کار بسته است، افزود: کنترل صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران بوده و این کنترل‌ها در بازه‌های زمانی سه ماهه در طول سال انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری وظایف تصدی‌گری با همکاری آزمایشگاه صلاحیت شده این اداره کل و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان بازرسی و کنترل عملکرد نازل‌ها سوخت مایع انجام می‌شود.

علایی تاکید کرد: در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است، بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: مردم در زمان استفاده از نازل‌های سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع حتماً به گواهی انجام آزمون نازل، توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن‌های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد استان اردبیل اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها