محمدحسین سروری راد چهره بزرگ فرهنگی در بسیج گرمسار بود


محمدحسین سروری راد چهره بزرگ فرهنگی در بسیج گرمسار بود

گرمسار- فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به کسب مقام برتر پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در ایده‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس گفت: محمدحسین سروری راد چهره بزرگ فرهنگی در بسیج گرمسار بود.

ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه شهید محمدحسین سروری راد مسئول فرهنگی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) روستای حسین‌آباد از توابع شهرستان گرمسار بود، اظهار داشت: این شهید والامقام از چهره‌های بزرگ با ایده‌های ناب فرهنگی در بسیج شهرستان گرمسار بود و همواره می‌درخشید.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه به‌واسطه ایده‌های فرهنگی ناب شهید سروری از پایگاه‌های برتر کشور در حوزه ایده برتر در هفته دفاع مقدس انتخاب شد، بیان کرد: ایمان و عشق به حضور در هیئت‌های مذهبی و مساجد و پای‌کار بودن در نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌های ملی، دینی و مذهبی از مهم‌ترین و بارزترین خصوصیت‌های اخلاقی شهید سروری راد بود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار افزود: سروری راد در هفته جاری بنا بود همراه با سایر بسیجی‌های جهادگر به مشهد مقدس اعزام شود که به فیض شهادت نائل گشت و اکنون هم‌نشین و مهمان ویژه امام رضا (ع) است.

گلینی از روحیه ازخودگذشتگی و ایثار این شهید والامقام گفت: فیش‌های غذایی که در پیاده‌روی اربعین در کربلا به او می‌رسید به دیگر زائران هدیه می‌داد.

وی با اشاره به جمعیت گسترده مردم غیور و انقلابی گرمسار که در مراسم تشییع پیکر این شهید شرکت کردند افزود: حضور گسترده این مردم خط بطلانی بر اقدامات اغتشاش‌گران خواهند کشید و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان این نظام و انقلاب می‌زند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در پایان بیان کرد: شهید محمدحسین سروری راد یک الگوی برجسته بود و باید امروز نوجوانان و جوانان به‌ویژه بسیجیان از این شهید الگوبرداری کنند و در مسیر دفاع از انقلاب از این شخصیت برجسته استفاده کنند.

به گزارش مهر، شهید «محمدحسین سروری راد» ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ براثر شلیک گلوله از سوی آشوبگران در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شد و در سوم مهرماه هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) مراسم تشییع پیکر این شهید برگزار و در آرامگاه ابدی‌اش واقع در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا