اردبیلی‌ها کفن‌پوش به صحنه آمدند


اردبیلی‌ها کفن‌پوش به صحنه آمدند

اردبیل- مردم اردبیل در محکومیت حرکت فتنه‌گران و اغتشاشگران اردبیل، کفن‌پوش به صحنه آمدند تا از حریم قرآن، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله که عصر یکشنبه در پیاده راه اردبیل و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اقشار مختلف مردم در حالی که ندای حمایت از پیامبر (ص)، امامت و ولایت سر می‌دادند، خواستار برخورد دستگاه قضا با فتنه‌گران و آشوب‌گران اخیر شدند.

عده‌ای از اهالی اردبیل در حالی که کفن پوشیده بودند و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری را در دست داشته و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و عشق به ابوالفضل و امام حسین (ع) را در دست داشتند، به عنوان حریم‌داران ولایت حرکت اخیر آشوب‌گران و فتنه‌گران را در اهانت به ساحت قرآن، پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار محکوم کرده و ضرورت همبستگی بیشتر را در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی خواستار شدند.

آنچه که در این اجتماع بیشتر به چشم می‌خورد سر دادن شعارهای انقلابی و ارزشی نظیر «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، هیهات مناالذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و…» بود که در حماسه‌آفرینی مردم اردبیل در یوم رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع) بیشتر نمود داشت.

اهالی ولایتمدار اردبیل در حالی که بر غیرت ابوالفضلی و حماسه حسینی تاکید داشتند، بارها با سر دادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از فراجا قدردانی کرده و تلاش آنها را در تأمین امنیت کشور ستودند.

در این اجتماع در دفاع از حریم زنان و بانوان به ویژه بانوان با حجاب که اخیراً در حوادث اخیر به آنها اهانت شده بود، شعارهای «یا زینب و هیهات مناالذله» سر داده و خواستار پاسداری از حریم حجاب و عفاف در جامعه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از شعرا، مداحان و روضه‌خوانان نیز در این مراسم اجرای برنامه کرده و بارها با شور و حرارت خاص مردم را به سر دادن شعارهای ارزشی و انقلابی فرا خواندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی