در محور چالوس و آزاد راه رشت_قزوین ترافیک سنگین است


در محور چالوس و آزاد راه رشت_قزوین ترافیک سنگین است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال وآزاد راه قزوین _رشت هستیم.

ایمان محرابی نیا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و حدفاصل گرماب تا گچسر و محدوده‌های سه راهی دیزین، سیاه بیشه و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل میانک تا انارک و محدوده‌های هریجان و سیاه بیشه و محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های نارنجستان و سه راهی چلاو هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و مسیر رفت و برگشت هستیم.

او می‌گوید: محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است همچنین بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان را دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهد.

محرابی نیا همچنین درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر در برخی از محور‌ها هم گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداری مسیر جنوبی (محمودآباد - فریدونکنار) مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر امکان پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری