ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد


ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد

بیله‌سوار-امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: پشت پرده ناامنی اخیر دشمنان انقلاب اسلامی هستند و عده‌ای از جوانان هم تحت تأثیر احساسات قرار گرفتند اما بصیرت باید تنها سلاح جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در مراسم اجتماع بزرگ امت رسول الله در بیله سوار اظهار کرد: پشت پرده ناامنی اخیر دشمنان انقلاب اسلامی هستند و عده‌ای از جوانان هم تحت تأثیر احساسات قرار گرفتند ولی عده‌ای در پشت پرده دارند کار می‌کنند و این حوادث را طراحی می‌کنند.

وی گفت: اتاق فکر این حوادث استکبار جهانی است و حضور پر شور در راهپیمایی‌ها و فرونشاندن فتنه برای دشمنان انقلاب ثابت کرد که مردم ایران همیشه بیدار و حاضر در صحنه هستند.

حجت الاسلام عزیزی افزود: امنیت بزرگترین دستاورد هر ملتی است و اگر بنا باشد که مشکلات و خواسته‌های مردم حل شود از بستر و از دروازه امنیت رخ می‌دهد و اگر امنیت نباشد اولین قربانیان آن خود مردم خواهند بود.

وی عنوان کرد: پلیس حافظ امنیت جامعه است و حمله به نیروی انتظامی یعنی حمله به امنیت جامعه و حمله به حجاب و عفاف یعنی حمله به ارزش‌های اسلامی که توسط اغتشاشگران انجام‌می شود.

امام جمعه بیله سوار گفت: درخواست مردم از دستگاه‌های امنیتی و قضائی این است که عوامل اغتشاشات را شناسایی کنند و کسانی که قرآن را آتش می‌زنند و به مقدسات توهین می‌کنند حتماً باید مجازات شوند.

وی افزود: دشمن ذره‌ای از دشمنی کوتاه نمی‌آید و همیشه باید آماده باشیم و در این ۴ دهه دشمنان همیشه مشکل درست کردند ولی به برکت حضور مردم همیشه شکست خورده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) اجتماع بزرگ امت رسول الله در شهرستان بیله سوار و با حضور اقشار مختلف، هیئت‌های مذهبی، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) همزمان با سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) در محکومیت حرکات هنجارشکنانه معدود افراد در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم ایران در شهرستان بیله سوار برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت