4 میلیون و 144 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد


4 میلیون و 144 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: ۴ میلیون و ۱۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی طی ۶ ماهه سال جاری کشف شده است.

حسین حسن پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورودی پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از ابتدای سال تا تاریخ ۲۹ شهریورماه دو هزار و ۶۹۷ فقره بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: ورودی پرونده‌ها در سال گذشته هزار و ۶۹۸ فقره بوده است که این آمار نشان دهنده افزایش ۵۲ درصدی ورودی پرونده‌ها در سال جاری است.

افزایش ۵۴ درصدی پرونده‌های مختومه شده در تعزیرات

حسن پور با بیان اینکه دو هزار و ۶۳۹ فقره پرونده نیز مختومه شده است، ادامه داد: آمار پرونده‌های مختومه شده نیز در مقایسه با سال گذشته ۵۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی و… نهایت تلاش خود را برای رسیدگی و مختومه کردن پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی انجام می‌دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ میزان محکومیت متخلفین در پرونده‌های مختومه شده در تعزیرات ۳۱۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال در حق دولت بوده است.

حسن پور گفت: این آمار جریمه نقدی در ۶ ماه سال جاری حدود ۹۶۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه ورودی اجرای احکام ما در تعزیرات هزار و ۲۹۱ فقره پرونده بوده است، اظهار کرد: وصولی تعزیرات نیز از ابتدای سال ۲۵۷ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال است.

اشاره‌ای به پرونده‌های قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های در تعزیرات مربوط به فراورده‌های نفتی به ویژه قاچاق گازوئیل بوده است، بیان کرد: در این حوزه دو هزار و ۴۲ فقره ورودی پرونده تحت عنوان قاچاق سوخت داشته‌ایم که ارزش ریالی آن ۵۲۸ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال بوده است.

حسن پور گفت: به طور کلی در حوزه قاچاق ۴ میلیون و ۱۴۴ هزار لیتر کشفیات گازوئیل ما از ابتدای سال بوده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های قاچاق بنزین در تعزیرات خراسان جنوبی ۱۱ فقره از ابتدای سال بوده است، ادامه داد: ارزش ریالی این ۱۱ فقره پرونده قاچاق سوخت نیز ۹۷۳ میلیون و ۱۱۹ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در حوزه قاچاق نفت سفید نیز ۱۳۲ فقره پرونده ورودی به تعزیرات خراسان جنوبی داشته‌ایم.

حسن پور با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق دام زنده نیز مشکلاتی در خراسان جنوبی داریم، یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق دام زنده از ابتدای سال تاکنون ۴۰ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری