فتنه اغتشاشگران را در نطفه خفه کردیم


فتنه اغتشاشگران را در نطفه خفه کردیم

اردبیل- فرمانده فراجای استان اردبیل گفت: تحرکات افراد اجیر شده سرویس‌های بیگانه را در روزهای گذشته در استان اردبیل با همکاری دلسوزانه مردم بی‌اثر کردیم.

جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم استان اردبیل با ابراز احساسات و حمایت هوشمندانه خود سعی کردند تا خادمان خود را در صیانت از نظم و امنیت تشویق و ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: پلیس با مردم عهد بسته تا آخرین قطره خون در حفاظت و حراست از نظم و امنیت، ناموس، جان و مال مردم در صحنه بوده و اجازه کوچک‌ترین جولان را به دشمنان ندهد.

فرمانده فراجای استان اردبیل خطاب به متعرضان به جان و مال مردم گفت: خط قرمز پلیس حفظ نظم و امنیت در جامعه است و ما از این امر مهم کوتاه نمی‌آییم.

تقوی افزود: در استان اردبیل مشکل خاصی را در ناامنی‌های اخیر شاهد نبودیم و چندین نفر که اجیر شده سرویس‌های بیگانگان بودند، دستگیر شده و ما تحرکات آنها را در نطفه خفه کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم فهیم و ولایتمدار استان اردبیل هیچ‌گونه همراهی را با این عده قلیل نداشتند و ما کمترین تعرض به جان و مال مردم را در حوادث اخیر در استان شاهد بودیم.

فرمانده فراجای استان اردبیل از خانواده‌ها خواست مراقب رفت و آمدهای نوجوانان و جوانان باشند تا اسیر هیجانات و برخی تحرکات احساسی نشده و با عقلانیت و اطمینان بیشتر عمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!