ایلام میزبان زوار عراقی حرم مطهر رضوی می شود


ایلام میزبان زوار عراقی حرم مطهر رضوی می شود

ایلام-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: کانون فرهنگی و هنری حسینیه اهل بیت(ع) ایلام میزبان زوار عراقی حرم مطهر رضوی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: این ستاد در استان به همین مناسبت، ویژه برنامه‌هایی دینی، هنری، فرهنگی و مذهبی در سطح کانون‌های مساجد استان در مناطق مختلف روستایی و شهری تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌های با هدف عرض ارادت اعضای کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) برگزار منی شود، ابراز کرد: همچنین ویژه برنامه‌هایی در سطح کانون‌هایی که به نام حضرت امام رضا (ع) مزین هستند، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم ویژه در سطح مساجدی که به نام حضرت امام رضا (ع) مزین هستند، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تبیین شخصیت و سیره امام رضا (ع) و توزیع بیش از ۵ هزار جلد کتاب شمس الشموس در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری ویژه شخصیت حضرت امام رضا (ع) به صورت اهدایی در مراسمی که برگزار می‌شود از برنامه‌های ویژه سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در استان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت امام رضا (ع) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام از دیگر برنامه‌های این ایام است، گفت: همچنین برنامه ویژه ای در کانون فرهنگی و هنری اهل بیت (ع) با حضور زوار عراقی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند، برگزار خواهد شد که در این برنامه زمینه پذیرایی و استقبال از زوار عراقی حرم مطهر امام رضا (ع) در این کانون با هماهنگی‌های انجام شده فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی پور با تاکید بر برگزاری برنامه‌های ویژه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان، خاطرنشان کرد: بدون شک توسعه و بسط فرهنگی رضوی نقش مهمی در زمینه مقابل با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان خواهد داشت و در این راستا تلاش می‌شود که ابعاد مختلف سیره حضرت امام رضا (ع) برای نسل جوان بازگو شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی