پیکر مطهر شهید دفاع مقدس در تربت جام تشییع شد


پیکر مطهر شهید دفاع مقدس در تربت جام تشییع شد

تربت جام ـ پیکر مطهر مصطفی براتی شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از گذشت ۳۸ سال در میان اشک و ماتم مردم ولایتمدار تربت جام تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاسدار شهید مصطفی براتی صبح دوشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، خانواده این شهید والامقام، جمعی از مسئولین محلی، نظامی، انتظامی و مردم شهیدپرور تربت جام از محل هیئت رزمندگان اسلام تا مصلی الغدیر این شهرستان تشییع شد و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش «روستای بزد» تربت جام انتقال یافت.

پیش از این نیز همزمان با شام رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)؛ مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور خانواده شهید براتی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجت‌الاسلام محمد نجف زاده ضمن تسلیت سالروز رحلت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: وقایع اخیر در کشور ما فتنه است، فتنه‌ای که خداوند در آیه ۲۱۷ سوره بقره می‌فرماید «فتنه از کشتن یک نفر بی‌گناه بدتر است.

وی ادامه داد: دسیسه‌ها از روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و تا امروز این فتنه‌ها ادامه دارد، اما ما در فتنه‌ها چه کنیم؟ امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند در فتنه‌ها مثل بچه شتر دوساله باش که نه کوهانی دارد که رویش سوار شوند نه پستانی دارد که شیرده باشد و شیرش را بدوشند.

رئیس دادگستری تربت جام با بیان این‌که اگر جلوی دین ما بایستید، جلوی تمام دنیای شما می‌ایستیم، افزود: حواسمان را جمع کنیم در میدان دشمن بازی نکنیم و در مقابل، انسان‌های تأثیرگذار به وظیفه جهاد تبیین عمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییرات و سرنوشت بازیگران سریال زندگی به شرط خنده ! / فوت جوانترینشان + بیوگرافی و عکس ها