دشمن همواره در کمین نظام جمهوری اسلامی است


دشمن همواره در کمین نظام جمهوری اسلامی است

نظرآباد- فرماندار نظرآباد با شاره به اهمیت مقابله با حیله‌های دشمن با تقویت ستون‌های فرهنگی جامعه گفت: دشمن همواره در کمین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان نظرآباد ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، از انسجام و اتحاد میان مردم و مسئولین در شهرستان در خصوص مسائل مختلف قدردانی کرد و آن را حاصل برنامه ریزی منظم عنوان داشت.

وی دشمن را همواره در کمین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام برشمرده و در جهت تقویت ستون های فرهنگی جامعه گفت: باید با تقویت عوامل فرهنگی در جامعه، بررسی علل خشونت در جامعه، ارتباط بهتر و ثمربخش با جوانان، افزایش برنامه های ورزشی و فرهنگی در جهت تقویت نشاط جامعه، تولید محتوای مناسب فرهنگی در فضای مجازی، بررسی و اجرای دقیق مصوبات قرارگاه اجتماعی و کمیته ماده ۱۶ (جمع آوری معتادان متجاهر) و… در راستای تقویت ستون های فرهنگی جامعه تلاش کنیم.

فرماندار نظرآباد افزود: دشمن از تمام طرق به ویژه مسائل فرهنگی قصد ضربه بر ما را دارد که بی شک با توجه و گسترش مسائل فرهنگی در جامعه خواهیم توانست بیش از پیش نقشه های آنان را نقش بر آب نموده و بر هوشیاری و بصیرت مردم عزیزمان به ویژه نسل جوان بپردازیم.

وی از مردم ولایتمدار ایران اسلامی به پاس درخشش همیشگی شان در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی توجهی به حیله های دشمن در زمان های مختلف تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن