استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در کردستان


استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در کردستان

سنندج- رئیس کل دادگستری کردستان از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، دادگاه انقلاب و دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان به همراه محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید ۲ ساعته از زندان سنندج، با بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر به صورت چهره به چهره و مستقیم دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای در چهارچوب موازین قانونی و بدون اغماض و کوتاهی، رئیس کل دادگستری استان کردستان از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج، دادگاه انقلاب و دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

وی افزود: دستور پایش و غربالگری افراد دستگیرشده از بدو اغتشاشات صادر شده و در این راستا صرفاً افراد فریب خورده‌ای که نقشی در تخریب اموال یا شرارت نداشته اند، با اخذ تعهد و تضمین لازم بلافاصله آزاد می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی ضمن تأکید بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت وارد کردند، اظهار داشت: طبق تأکیدات رئیس قوه قضائیه، به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضائی استان از ابتدای این اغتشاشات لیدرها و محرکین در فضای حقیقی و مجازی را شناسایی کرده و با آنان برخورد قاطع و قانونی را انجام می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با هشدار جدی به افرادی که قصد بر هم زدن امنیت استان را دارند، افزود: دستگاه قضائی با افرادی که در جهت سلب آسایش و امنیت عمومی اقدام می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی از خانواده‌ها خواست تا با کنترل، نظارت و مراقبت بر فرزندان خود از افتادن آنها در دام افراد فریب خورده با جدیت خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز