خواستگار شیک پوش 4 زن تهرانی به بهانه مهاجرت به اروپا پول پارو کرد / پلیس فاش کرد


خواستگار شیک پوش 4 زن تهرانی به بهانه مهاجرت به اروپا پول پارو کرد / پلیس فاش کرد

رکنا: مرد شیاد که با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی از زنان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش رکنا، از مدتی قبل چند زن جوان که همگی ساکن شرق تهران بودند با مراجعه به پلیس از مرد جوانی شکایت کردند مبنی بر اینکه از آنها کلاهبرداری کرده است. در تحقیقات ابتدایی از شاکی‌ها مشخص شد این مرد با وعده مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج ، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و ناپدید شده است.

ارتباط ناسالم در فضای مجازی

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت‌ها موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شده و با تحقیقات شبانه‌روزی دریافتند، مرد جوان در حال حاضر با یک زن در فضای‌مجازی ارتباط دارد و درحال کلاهبرداری است. بدین ترتیب کارآگاهان پایگاه چهارم پس از دریافت این اطلاعات مهم، با اقدامات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند. کارآگاهان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال زنان و کلاهبرداری از آنها با شگرد مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری این مرد کلاهبردار دستور انتشار تصویر وی از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران صادر شد تا چنانچه شهروندانی بدین شیوه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم