برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک خورشید» به مناسبت شهادت امام رضا (ع)


برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک خورشید» به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

«محمدجعفر شفیعی»، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: امامان شیعه (ع) در حقیقت اسوه و الگوی فکری،...

«محمدجعفر شفیعی»، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: امامان شیعه (ع) در حقیقت اسوه و الگوی فکری، اعتقادی و عملی و اخلاقی هستند و راه نجات در پیروی از آنان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، اهل بیت (ع) را به عنوان بهترین الگو برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت دانست و افزود: تمام رفتار و اعمال امام رضا(ع) برگرفته از قرآن کریم و سیره حضرت محمد (ص) بود و ایشان به‌عنوان امام معصوم و راهنمای مردم در همه اوقات رضای خداوند متعال را در نظر می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه روش، منش، رفتار و سیره امام رضا علیه‌السلام، بهترین الگو برای مردمان امروزی است، خاطر نشان کرد: زیباترین سبک زندگی را می توان در زندگی اهل بیت (ع) مشاهده کرد و امروزه سبک زندگی امام رضا (ع) نسخه بی نظیر و بدون جایگزین برای اصلاح جامعه و رابطه با خدا، خود، جامعه و سطح بین الملل است که راهنمای ارزشمندی است.

این فعال فرهنگی با اشاره به زندگی امام رضا (ع) به عنوان الگویی برای سبک زندگی اسلامی گفت: بطور کلی زندگی امام رضا (ع) در سه زمینه ارتباط با خدا، ارتباط با خود و ارتباط با دیگران خلاصه می‌شود.

وی، شیوه و سبک زندگی حضرت رضا (ع) را باید سرمشق و الگوی جوامع بشری قرار داد و تصریح کرد: ایام شهادت حضرت رضا (ع) فرصت بسیار مناسبی برای بازنگری و دقت در جایگاه علمی و سیره زندگی آن حضرت است تا از این مقام ارزشمند معنوی امامت، به نحوه شایسته بهره گیریم و امروز تمام مشکلات جامعه بشری که مورد آسیب و درگیری های فراوان قرار گرفته بخاطر دوری از سبک زندگی اسلامی و الگوگیری از سبک زندگی بیگانگان است.

شفیعی در رابطه با شیوه برگزاری مسابقه یادآور شد: علاقمندان در این مسابقه می توانند با مراجعه به وبلاگ کانون به نشانی http://montezran.blogfa.com، سؤالات بارگذاری شده از کتاب «زندگی به سبک خورشید» تالیف «مهدی غلامعلی» انتشارات «جمال» با موضوع «سیری در سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)» را مطالعه و پاسخ صحیح سؤالات طراحی شده را به صورت یک حروف 15 رقمی حداکثر تا 10 مهر ماه 1401 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند و در پایان به 14 نفر از برندگان جوایز نفیسی به قید قرعه اهداء خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟