توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان البرز


توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان البرز

کرج- مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: دو کارگاه اشتغال با ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۲ نفر در این استان افتتاح می‌شود.

سرهنگ مهران طیران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سپاه البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را تدارک دیده است که اجرای بخشی از آن برعهده سازمان بسیج سازندگی استان گذاشته شده است.

وی بیان کرد: در این راستا همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان رزمایش کمک مؤمنانه در استان با مسئولیت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز اجرا شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: علاوه بر سپاه و بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌ها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها و مراکز نیکوکاری هم در این رزمایش مشارکت داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رزمایش توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان روز گذشته برگزار شد، افزود: طبخ و توزیع ۵۴ هزار پرس غذای گرم میان افراد کم‌برخوردار و مرمت ۴۲ منزل مسکونی به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده هستند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت به همت سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات دیگر از جمله افتتاح دو کارگاه اشتغال با ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۲ نفر و اعزام ۴۲ گروه جهادی به مناطق محروم برای ارائه خدمات تخصصی رایگان به مناطق هدف صورت گرفت.

طیران با قدردانی از همه جهادگران البرزی که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، متذکر شد: امیدواریم خداوند متعال، اجر مجاهدت‌های آنها را محفوظ و افزون گرداند. افتخار همه ما این است که خادم این مردم عزیز، فهیم و قدرشناس هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403