ثبت تخلف در جایگاه سوخت اردبیل


ثبت تخلف در جایگاه سوخت اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از ثبت تخلف در یکی از جایگاه‌های سوخت استان با عرضه و فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت خبر داد.

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، گزارشی از تخلف کارکنان یک جایگاه سوخت و عرضه و فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت برای تعزیرات ارسال کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش پرونده این جایگاه‌دار تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: این پرونده به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و حکم صادر شد.

رحیمی‌آذر ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و احراز تخلف، مدیر جایگاه را به پرداخت ۱۲۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی با بیان اینکه برخورد با فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضائی است، گفت: خرید، فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه کالای خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...