دشمنان به اهداف خود نرسیدند/ آینده کشور امیدوار کننده است


دشمنان به اهداف خود نرسیدند/ آینده کشور امیدوار کننده است

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور دشمنان به اهداف خود نرسیدند، گفت: آینده کشور امیدوار کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در دیدار با کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ایلام اظهار کرد: کار آتش نشانی بسیار سخت، شجاعانه و به نوعی ایثار و خودگذشتگی است و این قشر زحمات زیادی در جامعه متقبل می‌شوند.

وی بیان کرد: کار آتش نشانی با جان و مال مردم مواجه است و نجات جان انسان و دل آتش رفتن کاری بسیار ارزشمند است چراکه برای نجات جان انسان‌ها، جان خود را به خطر می‌گذارند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه یک آتش نشان باید دارای مهارت، آموزش لازم، شجاعت و از اعتماد به نفس کافی برخوردار باشد، افزود: باید در کنار آموزش‌های مهارتی به زیرساخت هاو تجهیزات آتش نشانی در شهرها نیز توجه کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: باید متناسب با توسعه ساختمان سازی و شهرسازی به مسئله امکانات و تجهیزات آتش نشانی برای مقابله با حوادث آتش سوزی احتمالی نیز توجه کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: در قضیه اغتشاشات و حوادث اخیر کشور که با تحریک دشمنان و ناآگاهی برخی عوامل داخلی انجام شد، دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: در این حوادث دشمنان از احساسات جوانان کشور ما سوء استفاده کردند ولی تیر دشمنان به سنگ خورد، دشمنان جرات حمله مستقیم به کشور ما را ندارند چراکه جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته مثل حمله به عین الاسد با اقتدار مقابله می‌کند.

وی گفت: با رویکرد دولت سیزدهم برای ارتباط با کشورهای همسایه و عضویت در سازمان‌هایی مثل سازمان همکاری شانگهای، قطعاً آینده کشور بسیار امیدوار کننده است و بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم