دلدادگی به آیین محمدی و انقلاب/برخی دنبال مطامع سیاسی خود هستند


دلدادگی به آیین محمدی و انقلاب/برخی دنبال مطامع سیاسی خود هستند

نوشهر- خانواده مرحومه حنانه کیاکجوری از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر بابیان این که همواره دلداده آیین محمدی و انقلاب اسلامی هستیم، هرگونه مداخله خارجی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن بیانیه خانواده مرحومه حنانه کیاکجوری آمده است: مردم شریف و مسلمان ایرانآن چنان که مستحضرید، متأسفانه، برای نوبتی دیگر، انتقادی که باید به نحوی معقول و نجیبانه عرضه می‌شد، با سوءاستفاده بیگانگان، به اغتشاش کشیده شد و با شعله گرفتن آن اِفسادها و اِحراق ها و خشونت‌ها، فرزند دلبندمان، مرحومه حنانه کیاکجوری، مظلومانه و بی گناه، جان باخت.

در ادامه آمده است: در این مدت، در کنار محبت‌ها و همدردی‌هایی که از سوی مسئولان و آحاد ملت ایران مشاهده کردیم و خاک پای شأن نیز هستیم، اما شاهد مداخله گری مقامات رسمی کشورهایی بودیم که سالهاست دستشان به ترور انسانی، اقتصادی ملت مان آلوده است، تا از سفرِ آسمانی حنانه و بردن نام دختر عزیزمان، به مطامع سیاسی خویش برسند.

لذا به صراحت اعلام می‌داریم، مانند گذشته و تمامی دوران انقلاب، که این خانواده با دادن شهید و آزاده در راه دین و وطن، دلدادگی اش را به آئین محمدی و انقلاب اسلامی مشق نموده، حقوق حقه فرزند عزیزمان و خونخواهی او را، از مراجع رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرده و بر اساس قوانین بین المللی، با هرگونه مداخله خارجی در این خصوص مخالف هستیم.

العاقبة للمتقین"ریبع کیاکجوری و معصومه آذریوالدین مرحومه حنانه کیاکجوری"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید