مردم در برابر جریانات اغتشاشگر قاطع ایستادند/پذیرش اعتراض مدنی


مردم در برابر جریانات اغتشاشگر قاطع ایستادند/پذیرش اعتراض مدنی

بیرجند-معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مردم در برابر جریانات اغتشاشگر قاطع ایستادند،گفت: البته در جامعه اسلامی اعتراض مدنی پذیرفتنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر موهبتی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رفع مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مسائل روز جامعه نقش آفرین است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش بنیاد شهید بر رفع این دغدغه رهبر معظم انقلاب است.

موهبتی با تأکید بر اینکه بی شک نسل جوان به عمل ما نگاه می‌کند و نمی‌توان افراد را به معروف هدایت اما خود معروف را ترک کنیم، ادامه داد: در زمان جنگ و دفاع مقدس خدا محور بوده و حق الناس را رعایت می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکمیت کامل پیدا کند، گفت: در فتنه اخیر مردم در مقابل جریانات اغتشاشگر قاطع ایستادند اما بعضی گروه‌های مرجع امتحان خوبی ندادند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در جامعه اسلامی برای شنیدن اعتراض مدنی مشکلی وجود نداریم اما نمی‌توانیم اغتشاشگری را بپذیریم.

موهبتی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر برخی جریانات به دنبال براندازی بودند، یادآور شد: اغتشاشات موجب از بین رفتن کیان جامعه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جامعه هدف ایثارگران از درجه بالایی برخوردارند، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی جامعه در برابر هجمه‌های دشمن می‌شود.

موهبتی اظهار کرد: باید در دوران خدمت گره از کاری بگشاییم و حتی در صورت عدم امکان گره گشایی از مشکلات افراد حتماً با اخلاق خوش و نیک با ارباب رجوع مواجه شویم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این پرسپولیسی ساز جدایی کوک کرد