دفاع مقدس را به درستی منتقل نکرده ایم


دفاع مقدس را به درستی منتقل نکرده ایم

بهشهر- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که ماهیت دفاع مقدس را به درستی منتقل نکرده ایم، گفت: راه شهدا تشخیص حق از باطل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خسرو عروج عصر چهارشنبه در یادواره ۳۳ شهید نیروگاه شهید سلیمی اظهار کرد: راهی که شهدا انتخاب کردند راه تشخیص حق و باطل است و نباید از این را تخطی کرد.

وی افزود: وصایای معصومین این پیام را برای ما به ارمغان آورده که حق نداریم زیر بار ظلم برویم و نباید به کسی ظلم کنیم و نباید با ظالم رفیق شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: آبادان این روزها آزاد شد و فرزندان‌ما با شعور جنگ را اداره و برای آزادسازی تلاش کردند.

عروج با اعلام اینکه نفاق را نفوذی‌ها در ایران مدنظر قرار دادند، خاطر نشان کرد: در طول جنگ پشتیبانی و اتحاد مردم مانع از نفوذ دشمن می‌شد و اکنون هم باید همان شور و شعور و اتحاد دوران دفاع مقدس بر جامعه حاکم باشد.

وی گفت: مقصر ماییم که‌ماهیت جنگ و دفاع را به درستی دفاع نکردیم و اکنون دشمن دختران و پسران این مملکت را نشانه رفته است و باید ماهیت مخفی و پنهان دفاع و جنگ تحمیلی به جامعه منتقل شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: بین‌مردم در ایران‌خط کش نگذارید و بدانید که راه مردم با اغتشاشگران جداست و با اغتشاشگران برخورد می‌شود و ما باید در ادامه راه انقلاب با الگوپذیری از ولایت مصمم باشیم و به آنچه می‌گوئیم عمل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!