لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی به کارگران و کارفرمایان در لرستان


لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی به کارگران و کارفرمایان در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی به کارگران و کارفرمایان در راستای جلوگیری از وقوع حوادث کار در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی امروز چهارشنبه در حاشیه مانور ایمنی در کارخانه ماشین سازی لرستان با اشاره به مخاطرات و حوادث ناشی از کار در برخی واحدهای صنعتی و ساختمانی، اظهار داشت: هدف از برگزاری مانور ایمنی در این کارخانه ترویج و نمایش ارتقا سطح ایمنی و آمادگی عوامل ایمنی و بهداشت کار در محیط‌های کارگری است تا عوامل حادثه خیز محیط‌های کار شناسایی و در رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: با آموزش‌های تخصصی و کارگاه‌های تخصصی به کارگران و کارفرمایان در زمینه ایمنی و بهداشت محیط کار و هشدارهای به موقع بازرسین کار می‌توان از حوادث ناشی از کار در سطح واحدهای کارگری جلوگیری کرد تا چرخه تولید تعطیل نشود و آسیبی به کارگران وارد نشود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بروز حوادثی که منجر به جرح و یا فوت کارگران می‌شود تبعات اجتماعی جبران‌ناپذیری برای خانواده فرد حادثه دیده خواهد داشت، تصریح کرد: لازم است به طور جد ملاحظات ایمنی را با حساسیت مضاعف و با امنیت فضای کسب و کار و کاهش عوامل تهدید زا رصد و پیگیری شود تا نیروی انسانی با سلامت کامل در محیط کار مشغول به کار باشد.

جهانی گفت: اکثر حوادث ناشی از کار در واحدهای صنعتی و ساختمانی سقوط اجسام است که در این مانور نشان داده شد که آموزش‌های ایمنی به کارگران در این سطح باید ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک