کاهش زمان صدور مجوز سرمایه‌گذاری در کرمانشاه


کاهش زمان صدور مجوز سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از کاهش زمان صدور مجوز سرمایه‌گذاری در کرمانشاه به ۱۴ روز خبر داد.

امیر حمزه حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه راه‌اندازی شده و با الکترونیکی شدن این فرایند زمان اخذ مجوزهای لازم به یک چهارم زمان گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: ۶۰ روز میانگین صدور مجوز در استان کرمانشاه بوده که با راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری و پایش دستگاه‌های مربوطه به ۱۴ روز تقلیل پیدا کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند با ثبت نام در این سامانه از ۲۳ دستگاه عضو این پنجره استعلامات لازم برای سرمایه‌گذاری را با زمان و هزینه کمتر اخذ کنند.

حیدریان بیان کرد: دادور و یاور نیز از سامانه‌های زیر مجموعه پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه هستند که مشاوره لازم را به سرمایه‌گذاران می‌دهند و همچنین شکایات اعلام شده را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی عضو سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری به جلسات اقتصادی استان کرمانشاه دعوت شده و موانع و مشکلات صدور مجوز سرمایه‌گذاران را اعلام و در جلسات اقتصادی بررسی می‌کنند.

مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقاضای سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه ۲۰ درصد افزایش یافته و یک هزار و ۳۶ درخواست در سامانه به ثبت رسیده است.

حیدریان خاطر نشان کرد: از مجموع یک هزار و ۳۶ درخواست ثبت شده ۵۳ درصد درخواست‌ها به صدور مجوز منجر شده است.

وی اضافه کرد: گام بعدی تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه برای هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه است و در این اطلس شرایط و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!