دشمنان انقلاب خیرخواه مردم نیستند


دشمنان انقلاب خیرخواه مردم نیستند

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب خیرخواه مردم نیستند، عنوان کرد: دشمنان به دنبال سواستفاده از اتفاقات اخیر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه چهارشنبه در مراسمی که به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در محل استانداری برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ما به تعبیر امام راحل، انفجار نور بود. نوری که برق آن چشم مستکبران را کور و تمام معادلات آنان در جهان را به هم زد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب بر این باور بودند که می‌توانند انقلاب اسلامی را به شکست مواجه کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه استکبار جهانی، ایران قدرتمند و یکپارچه را نمی‌خواهد و به دنبال فروپاشی و تجزیه کشور هستند، افزود: رزمندگان ما با جان و دل به جنگ دشمنان نظام و انقلاب رفتند تا تمامیت ارضی، وحدت و یکپارچگی ملی حفظ شود.

قاسمی فرزاد گفت: بعد از انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و سپس با وجود حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و هدایت و تدابیر داهیانه ایشان، کشور از بحران‌های مختلف عبور کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه همه ما از درگذشت یکی از دختران ایران اسلامی بسیار ناراحت و متأثر هستیم، اما دشمنان انقلاب به دنبال سو استفاده از این حادثه هستند، عنوان کرد: مردم ایران باید هشیار و آگاه باشند، دشمنان این نظام به دنبال این هستند تا نقشه‌های شومی همچون سوریه و عراق برای ما ترسیم کنند.

وی افزود: مردم هوشیار و آگاه همدان با حضور خودجوش خود علیه عده معدودی که در خیابان‌های شهر دست به اغتشاش زده بودند، دشمنان انقلاب و نظام را نا امید کردند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: مردم متدین دارالمجاهدین از همه گروه‌ها، اقشار و سلایق در این راهپیمایی حضور یافتند و از امنیت و انسجام ملی یکپارچه دفاع کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه منافقان کوردل، بعداً ز انقلاب با ترورهای مختلف، در پی ضربه زدن به مردم و انقلاب بودند که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم را به طرز بی‌رحمانه‌ای ترور کردند، افزود: به لطف خداوند متعال و وجود رهبر فرزانه، آگاه و بصیر و همچنین توانایی نیروهای مسلح و علم و دانش فرزندان این سرزمین و سلاح‌های بازدارنده که در دست داریم، هیچ دشمنی نمی‌تواند نگاهی تهدید آمیز به ما داشته باشد.

وی افزود: در این شرایط ضرورت دارد که مردم اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند تا نقشه‌های دشمنان این نظام و انقلاب بر آب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9