خرید 3 دستگاه اطفای حریق برای آتش نشانی مرکز و شرق مازندران


خرید 3 دستگاه اطفای حریق برای آتش نشانی مرکز و شرق مازندران

ساری- استاندار مازندران از خرید سه دستگاه اطفای حریق و یک نردبان ۵۶ متری برای مقابله با حوادث در خبر داد و گفت: این امکانات به آتش نشانی های مرکز و شرق استان تخصیص داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر پنجشنبه در جمع آتنشانان ساری با تقدیر از تلاش‌های شهرداری ساری و آتش نشان در رفع آسیب‌های شهری ناشی از حوادث اخیر اظهار داشت: ناهنجاری‌هایی که برخی اراذل و اوباش ایجاد کردند بسیار بد بوده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهرداری و آتش نشانان در ساری افزود: همه تخریب‌ها در ساری مدیریت شد و روال شهر عادی شده است.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران به سرعت درحال حرکت است، افزود: در مجموعه خدمات شهرداری‌ها، آتش‌نشانان از نگاه مردم محبوب‌ترین هستند و قدر زحمات آن‌ها را خوب می‌دانند.

وی به خدمات ارزشمند آتش‌نشانان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: آتش‌نشانان باوجود امکانات محدود در اطفای حریق گسترده جنگل کیاسر در روزهای گذشته خوب درخشیدند.

حسینی پور افزود: گاهی در شرایط بحرانی به‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات، آتش‌نشانان از جان خود مایه می‌گذارند و هرلحظه برای ایثار جان، فداکاری و حفظ جان دیگر افراد آماده هستند.

وی بیان کرد: امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی برای اطفای حریق در استان با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما هیچ نوع‌دوستی و بشردوستی بالاتر از این نیست که آتش‌نشان در تمام عمر کاری خود آماده بوده تا در صورت بروز اتفاقی برای دیگران آن‌ها به‌عنوان مدافع وارد عمل شوند.

حسینی پور همچنین از خرید سه دستگاه اطفای حریق و یک نردبان ۵۴ متری خبر داد که به آتش‌نشانی‌های غرب، شرق و مرکز استان اختصاص پیدا می‌کند.

وی به اغتشاشات اخیر اخلالگران در شهر ساری اشاره کرد و نقش شهرداری را در مدیریت بحران مهم دانست و افزود: شهرداری ساری در پاک‌سازی و تنظیف معابر عمومی که به‌واسطه همین اغتشاشگران در شهر ایجادشده بود در زمان کوتاه خوب عمل کردند.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این آئین با تبریک ۷ مهر روز آتش‌نشان و ایمنی به جان‌فشانی‌های این نیروهای خدوم در حوادث مختلف اشاره کرد و از زحمات این تلاشگران قدردانی کرد.

وی بابیان اینکه شهر ساری در مرکز استان نیازمند توجه ویژه از سوی دولت است از استاندار مازندران خواستار توجه بیشتر به شهر ساری به‌ویژه خرید نردبان بلندمرتبه برای آتش‌نشانی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به برخی خلأها و عقب‌افتادگی‌های مرکز استان اشاره کرد و گفت: برخی پروژه‌های عمرانی در این شهر وجود دارد مانند پل تا پل و هدایت آب‌های سطحی که نیازمند مساعدت ویژه است.

جواد طالبی شهردار ساری با تبریک ۷ مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشانی گفت: روز آتش‌نشانی و ایمنی یادآور ایثارگری و جوانمردی شهدای آتش‌نشان سال ۵۹ در پالایشگاه آبادان است که جا دارد یاد و خاطره آنان و دیگر شهدای آتش‌نشان را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه آتش‌نشان و تقدیر و تشکر از زحمات آنان، افزود: آتش‌نشانی ساری با ۶ ایستگاه، ۱۹۸ نیروی انسانی کارآزموده و با ۲۴ خودروی امدادی علاوه بر مرکز استان به شهرستان ساری نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

شهردار ساری گفت: در یک سال گذشته باهمت مردان غیور این شهرداری خودروهای ازکارافتاده‌ای چون نردبان ۳۲ متری، خودروی فوماتیک، خودروی اطفایی پس از سال‌ها مجدداً به چرخه ناوگان امداد و نجات مرکز استان بازگشتند.

شهردار ساری گفت: همچنین جهت کاهش تردد دوره شهری و تسریع در ارائه خدمات و عملیات امدادی تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات به این سازمان افزوده شد.

طالبی بابیان اینکه وضعیت اقلیمی و محیطی استان مازندران و شهر ساری نیاز به توسعه ناوگان و افزایش تعداد ایستگاه‌ها در مرکز استان دارد، افزود: با همکاری و تعامل اعضای ششم شورای اسلامی شهر ساری زمین‌هایی برای مناطق پرخطر به جهت تسهیل در دسترسی سریع شناسایی شد که نیاز به اعتبار ملی در جهت تجهیز و خریداری خودروهای امدادی و نجات و اطفای حریق دارد که امیدواریم این مهم از طریق دولت انقلابی محقق شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی