یکی از برنامه های شاخص رواق نور مسابقات قرآنی «مدهامتان» است


یکی از برنامه های شاخص رواق نور مسابقات قرآنی «مدهامتان» است

حجت الاسلام کلات پور،گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» به منظور ترویج معارف قرآنی در جامعه و کشف استعدادهای قرآنی در بستر سامانه بچه های مسجد برگزار و یکی از برنامه های شاخص رواق نور است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ،گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان جزء چهار مسابقات برتر کشور است، که با استفاده از شبکه وسیع کانون های مساجد پایگاه های قرآنی با محوریت مساجد را رقم می زند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، افزود:مسابقات قرآنی «مدهامتان» با مجوز ستاد عالی مسابقات قرآن کشور اجرا می شود و امیدوارم در این دوره نیز شاهد شکوفایی و بچه های مسجد باشیم.

وی ،خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اذان در بخش آقایان و رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق در بخش بانوان و مرحله کشوری این دوره مسابقات ۱۲ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به اینکه ۵ نماینده مسجدی استان کرمانشاه نیز در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان حضور دارند،تصریح کرد: این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های مساجد است که در رده‌های سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه درپایان با بیان اینکهیکی از برنامه های قرآنی کانون های مساجد؛ طرح تلاوت نور و مسابقات قران مدهامتان است،گفت : پس از برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات، شانزدهمین دوره در مرحله استانی آغاز می‌شود.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه