بسیجیان چهارمحال و بختیاری در عرصه محرومیت‌زدایی حضوری فعال دارند


بسیجیان چهارمحال و بختیاری در عرصه محرومیت‌زدایی حضوری فعال دارند

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان این استان در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، علمی، فرهنگی و فضای مجازی حضوری فعال و مؤثر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌محمد اکبری ظهر پنجشنبه در دوره توانمندسازی مسئولان علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری و آئین رونمایی از کتاب‌های علمی با گرامی‌داشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای عرصه علم و فناوری بیان کرد: حفظ انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی اولویت اصلی بسیجیان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور افزود: دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین قومیت‌های مختلف به‌منظور ایجاد ناآرامی در کشور تلاش می‌کنند.

سردار اکبری به لزوم قدردانی از وجود نعمت امنیت، سلامت و قرار گرفتن زیر پرچم جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن با پیش‌فرض پیروزی در میدان و براندازی جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی را آغاز کرد اما رزمندگان ایرانی با مهم‌ترین سرمایه خود یعنی مردم و راه امام خمینی (ره) توانستند دشمن را زمین‌گیر کنند.

وی بیان حقیقت‌های دفاع مقدس را مصداق جهاد تبیین دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها در سخنرانی‌های خود به جهاد تبیین اشاره فرموده و یکی از مصداق‌های آن را بیان حقایق و واقعیت‌های جنگ تحمیلی دانسته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به نوپا بودن نظام جمهوری اسلامی در آغاز جنگ تحمیلی اشاره و تأکید کرد: در آن زمان تجهیزات نظامی جواب‌گوی نیاز کشور نبود اما ایران در تحریم و تهدید توانست پیروز میدان بماند.

وی اظهار داشت: ایران در دوران دفاع مقدس توانست با همت جوانان مؤمن انقلابی و با فن‌آوری، نوآوری و فعالیت‌های علمی بخشی از نیازهای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را آماده کند.

سردار اکبری فعالیت‌های علمی و پژوهشی جوانان بسیجی و ایده‌پردازی در پایگاه‌های مقاومت در دنیا را بی‌نظیر اعلام و بیان کرد: این توانایی‌ها در برخی دولت‌ها نادیده گرفته است اما اکنون فرصت برای مطالبه‌گری به‌منظور ارتقای سطح علم و فن‌آوری کشور وجود دارد.

وی نسل کنونی را دارای آمادگی، انسجام و وحدت دانست و گفت: نسل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌خوبی در عراق و سوریه از حرم ائمه اطهار (ع) دفاع کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهریار یکی از قله‌های سترگ در ادبیات معاصر ایران است