هوشیاری مردم دشمنان قسم خورده انقلاب را باز هم ناکام گذاشت


هوشیاری مردم دشمنان قسم خورده انقلاب را باز هم ناکام گذاشت

کرمانشاه- امام جمعه گیلانغرب با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: هوشیاری مردم و جدا کردن صف‌شان از صف اغتشاشگران، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را باز هم ناکام گذاشت.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گیلانغرب که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب سال ۵۷ ایران تنها تغییر حکومت نبود بلکه پیاده ساز اصول و عقاید اسلام بود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: در روزهای اخیر تجمعاتی در سطح کشور شکل گرفت که این تجمعات در ادامه با ورود لیدرهای دشمن تبدیل به اغتشاش شد.

امام جمعه گیلانغرب در ادامه با اشاره به اینکه لیدرهای این اغتشاش با دریافت مبالغ و وعده‌های دشمنان اقدام به تخریب اموال عمومی، شهادت افسران، بسیجیان و حافظان امنیت کردند، تصریح کرد: مردم با هوشیاری خود صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده و دشمن را در این مرحله نیز ناکام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: برخی ناآرامی‌های مرزی کشور با توان داخلی و نظامی کشورمان دفع شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید بر ضرورت تقویت قوای نظامی کشور، گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایند در برابر سلاح‌های دشمن سلاح تهیه کنید و در مقابل دشمن بایستید و در مقابل اقدامات دشمن اقدام متقابل انجام دهید.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توان نظامی خود مقرهای دشمنان در نزدیکی مرز ایران که در این اغتشاشات سهمی داشتند را منهدم کرد تا نشان دهد توان بازدارندگی سپاه به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه گیلانغرب با بیان خطرات فضای مجازی برای نسل نوجوان و جوان، از مربی‌های پرورشی در مدارس و خانواده‌ها خواست تا با برنامه‌ای جامع و کاربردی از آموزه‌های منفی فضای مجازی که سبب تغییر در تفکر نسل جوان شده جلوگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!