فراجا در حوادث اخیر کشور سپر امنیت مردم شد


فراجا در حوادث اخیر کشور سپر امنیت مردم شد

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: فراجا در حوادث اخیر کشور سپر امنیت مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام ضمن قدردانی از ایثار نیروهای خدوم فراجا در حوادث اخیر کشور، گفت: حمایت قاطع از فراجا ضروری است.

وی از ایثار حافظان امنیت گفت و تصریح کرد: تعداد مجروحان فراجا در اغتشاش‌های اخیر بیشتر از آشوبگران بود، فراجا سپر امنیت مردم شد و با فداکاری از مجروحیت و کشته شدن مردم عادی جلوگیری کردند.

وی گفت: هفته آینده هفته فراجا است، این هفته را به نیروهای جان بر کفان و سخت کوشان عرصه نظم و امنیت تبریک می گویم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نیروی که برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام و جمهوری اسلامی کرده است، نیرویی که زمان استراحت خود و خانواده را فدای امنیت جامعه می‌کنند.

وی گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی را می‌بینید که این ضدانقلاب‌ها چگونه زیر آتش دردناک مدافعان اسلام و انقلاب قرار گرفتند و قدرت مقابله را ندارند و نمی‌توانند عکس العملی را نشان دهند.

کریمی تبار بیان کرد: خیلی زیباست پلیسی که در برخورد با اغتشاشگران با مهربانی و رأفت برخورد کرده به طوری که در بعضی جاها آمار مجروحین پلیس از اغتشاشگران بیشتر است، پلیسی که دارای اقتدار، قدرت و شجاعت است ولی با صعه صدر و گذشت برخورد می‌کنند، اینجا تشکر دارد.

وی گفت: پلیس مجری قانون است، مدافع امنیت و جمهوری اسلامی هستند تا پای جان از امنیت و ناموس مردم دفاع می‌کنند ما باید قدردان آنان باشیم.

وی گفت: کسانی که فریب خورده هستند و ناآگاهانه وارد خیابان شدند، برای آتش زدن اموال عمومی آشوب کردند، اینها باید مجبور به پرداخت خسارت شوند، انتظار داریم که دستگاه قضایی با قاطعیت با تروریست‌ها و عوامل داخلی دشمن به شدت برخورد کند و فریب خوردگان هم با رأفت اسلامی، حداقل به پرداخت خساراتی که به اموال عمومی وارد کرده‌اند محکوم شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه هدف دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی است و این آرزویی است که به گور خواهند برد، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی مقتدر تر از گذشته به پیش می‌رود و خواهد رفت و با حمایت و پشتیبانی مردم و تلاش جوانان به قله‌های ترقی و پیشرفت دست خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان