برخورد قاطع دستگاه قضا با عوامل پشت صحنه فتنه و آشوب در کشور


برخورد قاطع دستگاه قضا با عوامل پشت صحنه فتنه و آشوب در کشور

قزوین – امام جمعه قزوین گفت: از دستگاه قضا مطالبه داریم که با قدرت با کسانی که فتنه را در پشت صحنه مدیریت می‌کنند برخورد قاطع کرده و آنها را از خدشه به اموال عمومی و آرامش مردم پشیمان کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان اینکه در هر شرایطی نیازمند تقوا هستیم، اظهار کرد: تقوا انسان را از گزند شیطان و دشمن دور می‌کند.

وی با بیان اینکه تقوا باعث ایجاد انسجام بین مسلمان می‌شود، افزود: وحدت و همدلی در بین مؤمنین از دیگر ثمرات تقوا است و نیاز است جامعه به سمت تقوا حرکت کند.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه است، عنوان کرد این هجرت زمینه رشد مسلمانان، عزت اسلام و تحقق حاکمیت دینی برای مسلمانان را فراهم کرد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه در سالروز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به فرانسه نیز هستیم اضافه کرد: همیشه هجرت‌های خدایی برکاتی را برای جامعه اسلامی به همراه دارد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت بقیه الله (عج) تصریح کرد: جهان با قلب تپنده امام (ع) که قلب عالم امکان است بقا پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری (ع) مبنی بر اینکه «هیچ آدم آبرومندی حق را نادیده نگرفت، حق را زمین نگذاشت و در مقابل حق بی تفاوت نبود، مگر اینکه ذلیل شد» ادامه داد»: انسانی که در برابر حق به مسائل باندی و جناحی و رفاقتی اهمیت بدهد و حق را نادیده بگیرد روی عزت را ندیده و ذلیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی همیشه برای حفظ امنیت این مردم از جان خود گذشته و ملت قدردان زحمات آن هستند.

جمهوری اسلامی عرصه قدرت‌نمایی فتنه‌گران نیست

آیت الله عابدینی اظهار کرد: عملکرد مظلومانه اما مقتدر نیروی انتظامی و از خودگذشتگی انها در کنار بسیج مردمی باعث خلق آبرو و امنیت برای کشور ما شد.

وی افزود: در ایام فتنه سپاه پاسداران به خوبی پایگاه‌های اشرار کومله را مورد هدف‌های نقط زن خود قرار داد تا فتنه گران کوردل بدانند جمهوری اسلامی قدرتمند عرصه خودنمایی آنها نخواهد بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل بیان کرد: نمایش تصویر شهید سلیمانی که بزرگ شده مکتب انقلاب و امام خمینی (ره) و سند تروریسم دولتی بود اقدامی ارزنده و قابل تقدیر بود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که ملت انقلابی و شهدایی همچون حاج قاسم نقشه‌ها و کاخ‌های ظلم و استکبار را به آتش کشیدند، دشمنان با ادعای ابرقدرتی و پس از سال‌ها تلاش و برنامه ریزی صرفاً سطل‌های زباله ما را به آتش کشیدند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه جبهه ایمان و مقاومت اسلامی هر روز مقاوم‌تر می‌شود، اظهار کرد: شاهد عملکرد خوب و قابل تقدیر دستگاه قضا در کشور و همچنین استان قزوین با فتنه گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم بودیم.

وی در پایان تاکید کرد: از دستگاه قضا مطالبه داریم که با قدرت با کسانی که فتنه گری را در پشت صحنه مدیریت می‌کنند برخورد قاطع کرده و آنها را از خدشه به اموال عمومی و آرامش مردم پشیمان کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا