خلافکاران باید با دیدن نیروی انتظامی احساس ناامنی کنند


خلافکاران باید با دیدن نیروی انتظامی احساس ناامنی کنند

کرج- امام جمعه کرج گفت: همانطور که مردم با دیدن نیروی انتظامی احساس امنیت می‌کنند خلافکاران نیز باید با دیدن آنان احساس ناامنی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با تجمع‌های گسترده علاوه بر بردن نقشه‌های شوم دشمنان و رسانه‌های غربی و عربی اعلام کردند که از انقلاب و آرمان‌هایشان دست نخواهند کشید.

وی بیان کرد: قصه انبیا در قرآن کریم مطرح شده است و باید از آن درس بگیریم.

امام جمعه کرج تصریح کرد: یکی از این درس‌ها شناخت امام زمان (عج) است و از زندگی انبیا متوجه دوران مهدوی می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: امام عصر (عج) تشکیلاتی کار می‌کنند بنابراین اهل ایمان باید کار تشکیلاتی را تمرین کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: نیروی خدوم انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۲ هزار جانباز برای تأمین امنیت مردم تقدیم انقلاب کرده است بنابراین از زحمات خالصانه آنان تشکر می‌کنیم.

‌ وی اظهار کرد: روایتگری درستی باید از انجام وظایف انجام شود و همه دستگاه‌ها در این زمینه وظیفه دارند.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: تمام مستکبران عالم با سازماندهی همه تجهیزات‌شان سعی کردند که جنایتی که درحق مردم ایران کرده‌اند را مخفی کنند اما فرصت شناسی رئیس جمهور محترم و نشان دادن عکس شهید سلیمانی که تمام عمر مبارز تروریست بود ثابت کرد که این شهید فراموش شدنی نیست.

وی متذکر شد:: هنوز انتقام سخت وعده داده شده در خصوص شهادت سردار سلیمانی اجرا نشده و به زودی خبر خوش آن به گوش می‌رسد و ما تا آن روز یک کلام می‌گوئیم و هر جمعه آن را تکرار می‌کنیم و آن مرگ بر آمریکا است.

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره به تنوع کاری و انجام بیش از ۷۰۰ مأموریت توسط پلیس گفت: نام فراجا هر کجا که می‌آید مردم یاد امنیت و نظم می‌افتند که این نشان دهنده اهمیت کار پلیس است.

وی افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی منجر به تولید و حفظ امنیت می‌شود که خواسته همه جوامع بشری است.

امام جمعه شهر کرج با اشاره به جایگاه والای تأمین امنیت از دیدگاه اسلام، بیان داشت: امنیت یکی از اصول اصلی زندگی جمعی و عامل ضروری برای استفاده از نعمات الهی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امنیت زمینه ساز رشد و کمال انسان است گفت: بخش عمده‌ای از امنیت در ایران اسلامی را کارکنان انتظامی تأمین می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه تأمین امنیت برای عموم مردم و همه جامعه است و تلاش کارکنان پلیس مخصوص به عده‌ای خاص نیست، گفت: این موضوع باعث می‌شود که نیروهای انتظامی متعلق به عموم کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به آثار مخرب ناامنی فرهنگی در جامعه اضافه کرد: ناامنی فرهنگی به مراتب آثار مخرب‌تری نسبت به ناامنی‌های دیگر دارد.

حسینی همدانی با بیان اینکه نیروهای انتظامی به وظیفه خود در زمینه امنیت اجتماعی عمل می‌کنند گفت: نیاز است سایر دستگاه‌ها نیز به وظایف خود در زمینه آسیب‌های اجتماعی عمل کنند تا کار پلیس در این زمینه کاهش پیدا کند.

امام جمعه شهر کرج در ادامه اقتدار نیروهای انتظامی را مورد تاکید همه مردم کشور عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار مردم از پلیس اقتدار همراه با رأفت و مهربانی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از پلیس گفت: همه مسئولان، مردم و خود کارکنان انتظامی باید تلاش کنند تا اقتدار فراجا حفظ شود به گونه‌ای که با دیدن پلیس مردم عادی احساس امنیت و تبهکاران احساس ناامنی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان