13 پروژه راهداری در بخش دیشموک فعال است/تکمیل پروژه های نیمه تمام


13 پروژه راهداری در بخش دیشموک فعال است/تکمیل پروژه های نیمه تمام

دهدشت_ رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه گفت: در بخش دیشموک ۱۳ پروژه با اعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دست اقدام و فعال است.

علی دیانتی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری در شهرستان کهگیلویه، افزود: ۱۴ پروژه در بخش مرکزی و سوق با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: احداث راه روستایی امامزاده نورالدین به زیرنا، بهسازی و آسفالت روستاهای حومه غربی دهدشت، جاده بی بی زلیخایی به بردکشکی، بهسازی محور روستایی راک، لکه گیری راه روستایی برآفتاب دشمن زیاری، احداث جاده «طریق الطیب» و پل بزرگ آن و بهسازی راه سوق به چنگلوا_ بوا از جمله پروژه بخش مرکزی کهگیلویه و بخش سوق می‌باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه پروژه‌های در حال انجام بخش چاروسا را نیز ۱۱ پروژه دانست و گفت: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه‌ها بیش از ۵۲ میلیارد تومان است.

دیانتی فر بیان داشت: لکه گیری و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دیشموک، بهسازی راه‌های روستایی برفکون، الگن به المور، احداث راه روستایی لاش به دلی مهتاب و بهسازی و آسفالت راه روستایی سردره _ ده انار تعدادی از پروژه بخش چاروسا هستند.

وی تصریح کرد: در بخش دیشموک نیز ۱۳ پروژه با اعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی مله خرسک_ بناری_ باغ کلک، احداث و بهسازی آسفالت راه روستایی دیشموک _ چندار سرگچ، بهسازی و تعمیرات پل بزرگ تنگ چویل تعدادی از پروژه بخش دیشموک است.

دیانتی فر با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت راه‌های روستایی شهرستان خاطر نشان کرد: طبق یک برنامه ریزی منسجم، تمامی پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی فعال خواهند شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعتراض تاکسی داران شهر یاسوج به پایین بودن کرایه ها