طرح ملی مسکن در استان قزوین باید شتاب بیشتری بگیرد


طرح ملی مسکن در استان قزوین باید شتاب بیشتری بگیرد

قزوین - استاندار قزوین با بیان اینکه تأخیر در اجرای پروژه‌های ساخت مسکن در استان قزوین پذیرفتنی نیست اضافه کرد: طرح ملی مسکن در استان قزوین باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به میزان پیشرفت ساخت مسکن در استان اظهار کرد: قزوین از استان‌های پیشرو در ساخت مسکن در کشور به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید توان خود را برای ساخت منزل و یا تسهیل در خانه دار شدن جوانان به کار ببندند، افزود: ساخت مسکن اولویت اساسی دولت سیزدهم است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تأخیر در اجرای پروژه‌های ساخت مسکن در استان قزوین پذیرفتنی نیست اضافه کرد: طرح ملی مسکن در استان قزوین باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی تاکید کرد: شتاب در طرح ملی مسکن نیازمند ورود جدی و بیش از پیش اداره کل راه و شهرسازی و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

اعلایی میزان آورده متقاضیان برای طرح ملی مسکن را یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان دانسته و تصریح کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت بانک‌ها تسهیلات نیز به میدان اورده شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید برای آورده خود برنامه ریزی کنند، بیان کرد: با توجه به میزان آورده‌های متقاضیان احتمال اینکه واحدها نیمه کاره باقی بمانند وجود دارد.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: باید مکانیسم و سامانه‌ای تعریف شود تا هرکسی که آورده بیشتری داشت سریع‌تر واحد خود را دریافت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی