نیروی انتظامی نماد اقتدار و قدرت هوشمند نظام در امنیت داخلی است


نیروی انتظامی نماد اقتدار و قدرت هوشمند نظام در امنیت داخلی است

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و قدرت هوشمند نظام در امنیت داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی صبح یکشنبه در جمع کارکنان مدیریت استان ایلام، اظهار داشت: امروز نهادهای نظامی کارشان راخوب انجام می‌دهند نمونه بارز آن می‌توان به همین امنیت اشاره کرد که مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های بیش‌تر پوشاک مدیریتی است.

وی کرد: باید گفت برخی نهادها وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و تقصیرها و کم کاری‌ها را به نیروهای مسلح نسبت می‌دهند که این مورد به هیچ وجه قابل قبولی نیست.

فلاحی اظهار داشت: امروز نظام سلطه نیروی مدیریت را به عنوان مظهر ایجاد امنیت در جامعه نشان می‌دهد و با برنامه ریزی و ایجاد آشوب در کشور دنبال براندازی نظام است که به لطف خداوند به این هدف شوم نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ شناختی و جنگ روایتی هستیم، افزود: میدان نبرد ذهن ماست و هر قدرتی که بخواهد اذهان را سخت کند می‌تواند پیروز شود اگر بتوانم جذاب‌ترین روایت‌ها را از مسائلی که کشورمان باید جنگیده‌ایم داشته باشیم و بهترین را داشته باشیم. روایت را داشته باشید با قدرت خوب رسانه‌ای پیروز شد.

نماینده مردم حوزه شمالی در مجلس اسلامی مشخص کرد: دشمن دیگر بر پلیس، نشانه گرفتن نخبگان کشور از جمله اهالی هنر و رسانه است تا بدون کمترین هدف خود را به جامعه القاء کند.

وی بیان کرد: باید در حوزه هنر و رسانه قوی باشیم و از ظرفیت نخبگان حوزه هنر و بیشتر استفاده کنیم، ما می‌بینیم دشمن با استفاده از هشتک سازی و با استفاده از فضای سایبر و به راه انداختن جنگ روایتی و شناختی و وارونه جلوه دادن. اتفاقات اخیر در جنگ روایتی بسیار قوی وارد شده و اینجاست که همه ما باید وارد میدان شوند تا بر جنگ شناختی دشمن پیروز وارد شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل