کارفرمایان حامی مددجویان حمایت می شوند/ ارائه تسهیلات اشتغال زایی


کارفرمایان حامی مددجویان حمایت می شوند/ ارائه تسهیلات اشتغال زایی

دهدشت_ رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت: کارفرمایان اشتغال زا و حامی مددجویان بهزیستی حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر شکرایی زاده در حاشیه بازدید از کارواش ناشنوایان دهدشت، افزود: این مجموعه نمونه کاملی از توانایی ناشنوایان در ایجاد درآمد پایدار است.

وی تصریح کرد: ا گر این مجموعه به همین صورت تعدادی از ناشنوایان را در مجموعه خود حفظ کند تسهیلات کم سود به آنان تخصیص داده می‌شود.

شکرایی زاده گفت: این مرکز هم اکنون برای ده نیروی ناشنوا اشتغال ایجاد کرده است.

شکرایی زاده بنا به درخواست ناشنوایان برای گسترش کارگاه کارواش، خاطر نشان کرد: در صورتی که از مددجویان حوزه اختلالات شنوایی برای کار در این کارگاه معرفی شود از آنها تحت عنوان کارگاه‌های کار آفرینی و کارفرمایی با بکار گیری چند نفر از این مددجویان با واریز بیمه دعوت و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی همچنین با اشاره به استفاده از ۴ درصد سهم کارفرمایی گفت: در صورت معرفی افراد مدد جو و تحت نظر بهزیستی برای گسترش کارگاه، بالغ بر ۸ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص داده می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی در این دیدار خاطر نشان کرد: به مناسبت روز ناشنوایان از محل اعتبارات جذب شده، برای متأهلین این قشر مبلغ یک میلیون تومان به حساب آنها واریز می‌شود.

فرماندار کهگیلویه نیز در حاشیه بازدید از کارواش ناشنوایان دهدشت، گفت: به مناسبت گرامیداشت و پیگیری مشکلات شما عزیزان در اینجا حاضر شدیم.

سید عبدالعزیز موسوی اصل با بیان اینکه لازم است حقوق شهروندی ناشنوایان مدنظر قرار گیرد، خاطر نشان کرد: شما نمونه کاملی از تلاش و همت هستید و در صورت مشکل و یا گره در محیط کار خود در حد توان مشکلات را برطرف و گره گشایی کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با شناسایی و پرورش استعداد مددجویان صدای رسای آنها باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها