نمایشگاه جامع دهه وقف در بوشهر راه‌اندازی شد


نمایشگاه جامع دهه وقف در بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر- همزمان با دهه وقف نمایشگاه جامع دهه وقف در مدرسه تاریخی سعادت بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر صبح یکشنبه در این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه و دیگر برنامه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ وقف در جامعه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور بیان کرد: نمایشگاه جامع دهه وقف به مدت چهار روز در مدرسه تاریخی سعادت بوشهر میزبان علاقمندان خواهد بود و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف اوقاف در عرصه‌های سرمایه‌گذاری و احیا موقوفات ارائه شده است.

وی با اشاره به معرفی بقاع و موقوفات شاخص استان در این نمایشگاه اضافه کرد: ارائه عملکرد اوقاف در حوزه‌های مختلف از دیگر بخش‌های نمایشگاه جامع دهه وقف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای نیت واقفان، فعالیت‌های عمرانی در بقاع متبرکه و امامزادگان، خدمات اجتماعی و فرهنگی و سرمایه‌گذاری در عرصه اقتصادی و دریا محور در غرفه‌های جداگانه به نمایش درآمده است.

وی بخشی از نمایشگاه جامع دهه وقف را مختص معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات خواند و عنوان کرد: در این نمایشگاه، سرمایه‌گذاری در بقاع متبرکه، ساخت مسکن، سرمایه‌گذاری دریا محور در پرورش ماهی ارائه شده است.

اسماعیل‌پور نمایش آثار و وقف نامه‌های شاخص را از دیگر برنامه‌های نمایشگاه جامع دهه وقف در بوشهر اعلام کرد و افزود: در یک سال گذشته ۵ طرح سرمایه‌گذاری از محل درآمد موقوفات با مشارکت بخش خصوصی به میزان ۳۷۰ میلیارد تومان اجرا شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟