هر رئیس هیئت باید مانند یک رئیس فدراسیون عمل کند/ عملکرد هیئت ها رابطه مستقیم در پیشرفت کشتی کشور دارد


هر رئیس هیئت باید مانند یک رئیس فدراسیون عمل کند/ عملکرد هیئت ها رابطه مستقیم در پیشرفت کشتی کشور دارد

روسای و اعضای 4 هیئت کشتی البرز، قم، سمنان و قزوین امروز مهمان فدراسیون کشتی بودند و از کمپ تیم های ملی بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، امیرحسین رهنما رئیس هیئت کشتی استان سمنان، محمدهادی علیایی رئیس هیئت کشتی استان قم، حسین یکتایی سرپرست هیئت کشتی استان قزوین و مهدی یوسفی فر سرپرست هیئت کشتی استان البرز 4 مسئول هیئت به همراه سایر اعضای هیئت های کشتی و روسای هیئت های کشتی شهرستان های تابعه امروز مهمان فدراسیون کشتی بودند.

اعضای هیئت های کشتی این چهار استان به همراه محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون، با حضور در کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی از امکانات این کمپ بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان چگونگی روند آماده سازی تیم های ملی کشتی قرار گرفتند.

در بخشی از این بازدید علیرضا دبیر در جمع مهمانان حاضر حضور یافت و گفت: اگر قرار باشد کشتی بعنوان ورزش ملی کشور به جایگاه اصلی خود و حتی بالاتر از آن برسد و شاهد پیشرفت بیشتر کشتی در سال های آینده باشیم قطعا این ارتقاء و رشد رابطه ی مستقیمی با عملکرد هیئت های کشتی در استان ها و شهرستان ها دارد.

دبیر تصریح کرد: فدراسیون کشتی را بعنوان یک نمونه برای کار کردن خود قرار دهید و هرچه می توانید امکانات لازم را برای پرورش استعدادها فراهم کنید.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: رئیس هیئت کشتی استان و شهرستان باید آورده باشد و خودش بتواند کشتی استان و شهر خود را متحول کند و نگاهش اینطور نباشد که باید از جایی کمکی برسد، چراکه اگر قرار باشد اینطور کار کند، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

دبیر گفت: انتظارم از رئیس هیئت کشتی استان ها و شهرستان ها این است که خودشان را یک رئیس فدراسیون بدانند که باید تمام تلاششان را برای پیشرفت کشتی در منطقه خود انجام دهند و همانطور که فدراسیون به دنبال فراهم کردن بهترین امکانات برای تیم های ملی است، آنها نیز به دنبال فراهم کردن امکانات برای کشتی گیران خود باشند.
حمید یاری رئیس سازمان لیگ در این دیدار حضور داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه